Dit zal de Xbox 2 op je scherm kunnen toveren.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigKabuto, 14 sep 2004.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [plaatje]http://www.theelderscrolls.info/Oblivion/DSC00473.JPG[/plaatje]

Lees even rechtsonderaan :D

Oh en voor alle andere scans, (ziet er echt ziek mooi uit)

http://www.theelderscrolls.info/forum/index.php?showtopic=4&st=0&#entry18

Als ze in deze game een volledig ander combat-systeem dan Morrowind erin doen, ben ik van de partij, anders dus echt niet..combat in MW vond ik werkelijk bagger...vreselijk.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    yes once there was virtual reality , but now we had reality , i am still waiting on Xbox 2 sure .

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi plaatje

4. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    en nog een hdtv of met vga-output _O_

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Fantastisch,

Tenminste beter als lopen door TES wereld.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind het wel meevallen. Bomen en gras zijn nog steeds plat en het detail van de karakters is nou niet echt iets waar ik stijl van achterover val ofzo. Ziet er goed uit, maar dit kan een PC met Ati 9800 of hoger ook wel aan.

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als de Unreal 3 engine op de nieuwste hardware nog maar op 10 FPS loopt (X800 serie/Geforce 6800 serie) dan vrees ik toch wel het ergste voor die 9800 ;).

Screens zien er btw wel erg gelikt uit :9

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, maar zijn dit nou in game screenshots of een screenshot van een filmpje tussendoor, in splinter cell pandora tomorrow zag het eindfilmpje er ook super gaaf uit!

greetz wooly

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    :0..The Elders Scroll.... zag ik staan:'-(..._O_:eek:....Mooi....

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me af uit welk boek dit is gehaald. En trouwens, door het scannen kunnen de screens ook nog wat vager zijn geworden [ligt natuurlijk aan de kwaliteit van de scanner]. Maar zo op het eerste gezicht is het wel mooi, maar ook weer niet zoveel bijzonders.

Enneh, ik had pas gehoord dat de 3D kaart zo goed als af was. Dus dan komen deze screens wel héél snel :confused:

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, en wij geloven allemaal zomaar dat dat waar is :confused: ... heeft iemand het al aan microsoft gevraagd? Btw het bovenste plaatje ziet er echt goed uit... maar die met die ridder is ook aardig, maar niet geweldig (zie die bergen bijvoorbeeld op de achtergrond :eek: )

12. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen verstand van die nieuwste grafiche kaarten. Maar volgends mijn zijn dit toch ingame beelden van morrowind?
    Kijk dan begrijp ik wel dat de karakters en het gras er niet super mooi er uit ziet. Ze moeten een klein beetje inleveren om natuurlijk zo'n groot spel als morrowind neer te zetten. Als dit dat tenminste morrowind beelden zijn. En dan moet ik toch zeggen dat het er best heel goed uit ziet.

13. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie je de allereerste screens van Halo 1 herinnerden?
    Die moesten ook laten zien wat de xbox allemaal kon. Het uiteindelijke product is toch iets mooier geworden.
    Kijk eens naar die banden bijvoorbeeld :) http://media.xbox.ign.com/media/015/015922/img_1268323.html

Ik vind dit al erg mooi, maar ik verwacht wel dat de Xbox 2 beter kan....misschien Unreal3-engine kwaliteit?

14. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
  15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K weet nie hoor, moet mooier kunnen vind ik

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er in elk geval gelikt uitzien, keep up the good work microsoft

17. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    vette kaas :D

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het ziet er wel goed uit. Maar tis ook weer niet zo dat ik steil achterover sla van de kwaliteit ofzo. Ik denk dat het nog wel beter kan.... O-)

19. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent duidelijk iemand die totaal geen verstand heeft van dat soort dingen. Dit spel zit nog in de alpha versie en wordt nu nog gerenderd door een pc. Het is straks de bedoeling dat de xbox 2 dat ook kan. Als hij daarheen gaat wordt hij nog mooier.
    Ook wordt dit spel waarschijnlijk ontwikkeld met de Unreal 3 engine. Nou met je 9800 pro kun je die game nog geeneens op zijn allerlaagst spelen. Als je dat spel op een hoog detail wil spelen heb je een videokaart nodig die 1000 mb video geheugen heeft en een pc van 5 ghz ofzo. Denk niet dat jou pctje dat eruit tovert. Die 3d kaart van jou kan straks geeneens halflife 2 op high soepel laten draaien. Laat staan deze game.

En de eerste games voor een nieuwe console zijn altijd games die nog lang niet het maximale uit de console halen. Dat soort games zie je pas 3 jaar na de launch van zo'n console.

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  20. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er ook strak uit zien. En waarschijnlijk kan het ook veel mooier omdat er een ati R. 500 videokaart inkomt (met ps4.0). Maybe beweegt het gras en de takken enz wel in realtime :cool: Je hebt volgens mij echt wel een hdtv (beamer) nodig zodat je op hogere res. kunt spelen. Xbox 2 wordt een uber console.

Laatst bewerkt: 14 sep 2004

Deel Deze Pagina