Bestaat er zo iets als een digitale kabel splitter, zodat ik 2 xboxxen allebei op me verstreker kan zetten ??
Dat is een verdeler..... je hebt eigenlijk een "samenvoeger" nodig.... en volgensmij kan dat niet.... met een analoog signaal zou het waarschijnlijk wel lukken....
De Conrad Optische-verdeler heeft 1 ingang en 2 uitgangen. Maar zou je niet van de 2 uitgangen , 2 ingangen kunnen maken In de verdeler zit alleen maar een stuk glasvezel , het maakt niet uit van welke kant het licht-signaal komt. Maar Conrad verkoopt ook een Optische Switch OS-3PM Deze heeft 3 ingangen en 1 uitgang. Alleen moet je nu met een schakelaar de afzondelijke uitgangen kiezen. 350047-44 € 26.95
ik denk dat de decoder 2 samengevoegde digitale signalen niet kan begrijpen.... hoe moet hij de signalen van de 2 xboxen uit elkaar halen?
Heb jij misschien zo'n groene doos boven op je zwarte doos staan? Ik ook/wel (afhankelijk van je antwoord), en ik vind het knap hinderlijk dat de ene doos Dolby Surround staat te doen terwijl de ander met 5.1 staat te pochen... <grmbl> Maar mijn stereo heeft naast optical ook een digitale coax ingang, en ik zoek dus een optical naar coax converter om de groene doos op de coax input aan te sluiten. Dan heb ik ze allebei digitaal en hoef ik geen schakelaar te bedienen (of stekkers om te steken... brrr...).