1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divx codec

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DiaL, 10 jun 2004.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik zoek Divx codec (of eventueel divx player) maar zonder Pop-up ads of weet ik veel wat voor spy-ware. De gratis software van divx.com bevat namelijk erg irritante pop-up-advertising van the Gator company...
    Thanks anyway
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Op dezelfde site kun je onder aan de pagina een link vinden waar je de codec zondere enige vorm van spyware kunt downloaden. Dat is dus alleen de divx player, geen extra's.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedankt voor de tip!
     
  4. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zonder divx codec heb je toch niks aan je divx player? Als je toch alleen maar de divx player wilt gebruiken raad ik je aan om bsplayer te gebruiken, een heerlijk programma om alle filmpjes af te spelen.
     
  5. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    wat dacht je van ww.dvix.com?????? daar staat een perfect dvix spelertje op.. plus geen spy / adware en di shit
     
  6. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je divx bedoelt en als je dat bedoelt dan is tie idd gratis maar er zit zeker wel spy/adware bij.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is ALLEEEN de codec, dus geen spyware en spullen, maar dan heb je ook geen opties om er filmpjes mee te maken.

    http://download.divx.com/divx/DivX511.exe

    Als je dus alleen clips wilt kijken, vanxbw bijvoorbeeld, download en instaleer je die. WIl je clips MAKEN, dan moet je die add versie downloaden.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    WinAce Media Codecs. ff op Kazaa ofzo zoeken werken perfect zowel op 98, 2000 als XP.
     

Deel Deze Pagina