[XOne] divx weergeven van pc via xbox naar tv?

Discussie in 'Games' gestart door X-noize, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer een nieuwe xbox! jaja mijn vriendin heeft hem gewoon voor me gekocht! is dat niet lief? ik moest een tijd terug mijn xbox verkopen vanwege financiele problemen, maar nu ben ik er weer bij!

maar even een vraag. de box is nieuw en er zit garantie op dus ik ga hem niet ombouwen. Ik zou wel graag divx willen kijken op mijn tv.
    aangezien ik geen tv out op mijn grafische kaart heb wou ik het via de xbox doen. zou zoiets mogelijk zijn? dus mijn pc via netwerk kabel aan de xbox koppelen, en op de pc een divx starten die via de xbox op de tv verschijnt?

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    kan alleen maar als je je xbox laat ombouwen en daar praten we hier niet over. Daar heeft fardo altijd zo'n mooi stukje voor :+ maar kheb geen zin om hem te gaan zoeken, misschien straks ff editen alsie nog niet gesloten is.

/Mod Waarom post je als je weet dat er op dit forum niet erover word gesproken.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2005
  3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is niet mogelijk met de Xbox, tenminste niet als je geen chip erin heb, wij supporten de Xbox 100% en wij staan dus niet toe dat er verder word over gesproken, sorry.

Deze draad gaat dicht. :)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Kan wel, als je een Media Center Extender Kit koopt uit Amerika. Als je dan Media Center Edition op je PC hebt, kun je filmpjes en muziek van je computer bekijken met je Xbox!

Dus mits de discussie verder gaat over het verkrijgen van een Media Center Extender kit, kan hij wel open blijven dacht ik zo! :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Media Center Extender Xbox Edition werkt niet op een Pal xbox

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Niet? :mad: Das flink balen, er is wel gewoon NL versie van Media Center.. typisch weer dat hij dan weer niet hier uitkomt.

Waarom werkt hij eigenlijk niet?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Media Extender Kit is niet regio vrij en je moet de dvd in je xbox houden om hem te gebruiken. De xbox is trager dan een echte media extender, terwijl de afstandbediening . Dit had MS kunnen verhelpen door de software direct op je HD te laten installeren ... maar dit heeft ms niet gedaan ... heel erg jammer dus

Het is jammer, maar ik denk dat we even moeten wachten tot volgend jaar als xbox 2 uit komt. Ik verwacht dat deze MS kennende deze features standaard ingebakken krijgt ... of je moet een extra module kopen (cartridge) als je de octrooien mag geloven ...

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, dan kan het misschien tóch nog, het leek me nl ook wel relaxt. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina