sjeez kom je bij de enige Dixons en Vobis in lelystad, vraag je of ze een xbox stand krijgen, komen daar een paar apen mij helpen die echt geen moer van computers weten. Dixons: Ik: Hallo, weet u toevallig iets over de Xbox? Oude man achter de kassa: Xbox? daar weet ik niks van, ik zal even informeren (loopt naar jongere jongen) Jongere man: Hallo, wat is er? Ik: Ik was geinteresseerd in een Xbox. Jongere man: Ow dat is die nieuwe console toch? Ik: Ja.. Jongere man: Nou die krijgen we binnen wanneer ie uit is. Ik: Ow krijgen jullie nog kiosken of iets dergelijks? Jongere man: kiosken? uuh Ik: Waar ik al op de Xbox kan spelen in de winkel? Jongere man: ow. denk het niet want daar weet ik niks van. Ik: weet u misschien welke games ik kan kopen als hij uit is? Jongere man: Ik zal even kijken (zoekt in de PC) jongere man: Ik zie hier Dead or Alive 3 en Halo staan. Ik: niet meer? Jongere man: nee.. Ik: Ok bedankt. Vobis: Ik: Goedemiddag, kunt u mij meer vertellen over die Xbox kiosken? Man achter de toonbank: Uhm? Xbox kiosken? Ik: Ja op internet staat dat u een aantal Xbox kiosken krijgt in de winkel en ik vroeg me af of die hier dan ook kwamen te staan. Man achter de toonbank: Ow, ik zal eens even kijken. (belt iemand op en vraagt of er iets bekend is over X-BOX kiosken) Man achter de toonbank: Srry we weten van niks.. Ik: weet u dan misschien of jullie de Xbox gaan aanbieden? of voorbestellingen nemen? Man achter de toonbank: Nee sorry ik denk niet dat ik u verder kan helpen. Ik: Ok.. Lokale Gameshop: Ik: Hoi Coole kale man: Hoi Ik: Krijgen jullie misschien een Xbox kiosk? Coole kale man: Ik heb ernaar gevraagd maar Microsoft wil eerst de grote markten voorzien. Ik: Nou die weten anders van niks.. Coole kale man: tja.. srry, je ziet hem wel als we hem hebben. Ik: Ok thnx WAAR SLAAAAAT DIT OP?????? IS IEDEREEN EEN IDIOOT!!!???
ja dat is werkelijk zeer kut voor je. dat meen ik. ik zal morgen eens kijken. ik woon in helmond daar hebben ze ook een vobis en een dixons en bart smit. daar zal ik ook eens informeren, want das echt klote. en intertoys verkoopt die ook de xbox?
geen idee, het probleem is dat de eigenaars van die zaken echt geen moer weten van wat ze te wachten staat. maarja ga jij maar eens langs ja kijken of ze bij jou wel wat weten.
ik verwacht ok nie dat ze er erg veel verstand van hebben maar ff kijken of dat bij alle winkels zo is. want dat is eigenlijk wel belachelijk. je moet toch wel op de hoogte zijn van wat je te bieden hebt. en wat voor producten je gaat verkopen.
bij de intertoys in noordwijk kun je de xbox kopen, in het krantje stond tenminste een xbox logo met daaronder "coming soon", dus ga je maar vanuit dat die gaste van intertoys ook de xbox gaan dealen
ben ik blij dat ik vlak bij R'dam woon... - heb een mediamarkt met kiosk - een Futerezone met importspellen en games veel games - een aantal intertoys's bart smit's en en dixons (die een boxkiosk had ) - een V& D met box - een toffe gameshop die discovery heet met een box waarop Halo draait en waar je (duuuh) op mag spelen !! - enz. enz. jaloers ugamer ??? grappie ) mzzl Munch and Abe
tss verwende rotterdammers, daar hebben ze 5 boxen ofzo en hier in lelystad nog niet eens 1tje.. tis wel sneu.. die dingen moeten eerlijk verdeeld worden pvd! ik ga verhuizen
Lekker zo, mensen gaan alvast informeren over een console krijgen te horen dat er maar 2 games voor uitkomen.. ]:-
Doe mijn baas een plezier en bestel hem bij Informatique ik werk op Logistiek, ik stuur hem je op (met handtekening indien gewenst haha) www.informatique.nl klik op producten en zoek naar xbox. we verkopen 8 spellen en heleboel kabels en dvd comtroller enzo
misbruik maken van forum hehe Ik ga Serious Sam 2 spelen, kwam vandaag binnen heb nu officieel 103 spellen orgineel voor PC en 37 in bestelling staan, waarvan 8 voor Xbox
inderdaad, echt belachelijk.. dixons style hoor, met de Dreamcast launch hadden ze ook alleen sonic adventure..
nou ik ben dus ook ff wezen informeren. bij vobis wisten ze alleen dat de xbox 14 maart uitkwam en die mensen zeiden dat van alle vobissen in heel brabant maar in 1 winkel een xboxkiosk komt bij dixons hadden ze wel wat gehoord van de xbox en hij keek ff op de computer en die man zei dat die 14 maart uitkwam. en hij wist er verder niets van. en die man verwees mij naar de site van dixons. "ga maar eens op onze site www.dixons.nl kijken. bij freerecord shop wisten ze wel dat ze een kiosk kregen maar ze wisten niet wanneer en ze zeiden ok dat die 14 maart uitkwam. bij bart smit wisten ze ook alleen dat die 14 maart uitkwam bij intertoys wisten ze niets alleen dat ze die wel gingen verkopen maar ze wisten niet wanneer die uitkwam. dus echt kutgewoon die winkels zijn gewoon allemaal niet op de hoogte van de producten die ze gaan verkopen echt slecht.
en op dixons.nl staat ook gene flikker duss, maar dit zijn zowat allemaal pc zaken (behalve intertoys/bart smit en beetje free record shop) daar is het wel logisch van..
heb ik ook gehad ik email eerst dixons of het moegelijk is xbox te bestellen krijg mail terug dat het kan maar dan wel met een aanbetaling oke goed ik naar de dixons weten ze daar van niks krijg te horen dat ze niet weten waneer gereleased word ik zeg tegen ze 14 maart zeggen ze jah maar dat klopt niet want word altijd wel uitgesteld??? zijn ze allemaal dom ofzo