Ik had al niet zo'n hoge pet op van dixons, maar nu al helemaal niet meer. Hier is wat ik vandaag daar meemaakte. Ik eindelijk overstag, ik ga een live kitje kopen. Ik ren in mijn pauze naar de locale dixons winkel (in Almere-Stad) en zie dat ze daar nog 2 hebben. MOOI! Ik kopen. Ik ga terug naar mijn werk, en moet toch even aanschouwen wat ik nu precies gekocht heb. Ik pak de doos.. heee niet gesealed. Raarrr. Nou ja, het zal wel.. lalalala ik nog vrolijk de spullen eruit pakken. Hey dit is dus die headset... en waarom is die verpakking gescheurd... raarrr. Ik het dvd doosje pakken; hey het lijkt wel een beetje gevouwen. Ik haal het dvd'tje eruit en bekijk de onderkant. Ik vind daar gewoon krassen. En niet 1tje, nee echt een hoop krassen. Het ziet er niet uit. Na mijn werk, ik terug naar dixons. Ik ga het niet eens uitproberen om te zien of het werkt. Me even voor bereid om die verkoper het vuur aan zijn schenen te leggen. Pakt die verkoper gewoon die andere en ruilt het zonder problemen om. Ik terug naar huis pakt het uit en alles zit netjes verpakt. Doos met seal, headset in gesloten verpakking. Net zoals de dvd. Maar wat zag mijn oog. Het subscription nummer moest ik open krassen. Iets wat al gebeurd was bij de vorige verpakking. Vuile #@$^&~!!#!!!! Die lijers hebben me gewoon een 2ehands kit verkocht. Iedereen die in Almere-Stad een live kitje wilt halen bij de Dixons: Heb ik 2 adviezen voor: 1) Zoek een andere winkel 2) Zoek een andere winkel Dixons is voor mij exit
Ja, het is een schijtwinkel. Dead or Alive kost iets van 60 euro terwijl het allang een classic is. Ik ga liever naar FRS of mediamarkt.
blijf ademhalen! dit komt heel vaak voor hoor. iemand wil een product ruilen wat weer in de schappen word gezet. Aangezien deze in slechte kwaliteit was, hadden ze wel een korting mogen geven. Maar ze gaven je toch een nieuwe? Wat is daar nu slecht aan *voorziet een afzeikcircus
subscription code was al gebruikt dus waardeloos ***edit*** NB als eze alleen doorgekrast is kan je hem nog wel gebruiken ... maar vaak lukt het niet en moet je de MS helpdesk bellen