hey sinds kort krijg ik bij het opstarten van mijn laptop een foutmelding van een ongeldig .dll bestand. Hij zou schijnbaar in c/users/local/temps staan maar die map heb ik helemaal niet! Ook staat er onder dat het geen geldige win 32 toepassig is. Ook deze map krijg ik niet gevonden. Weet iemand toevallig hoe ik deze foutmelding weg kan krijgen of het probleem op te lossen? alvast bedankt!
Als hij zegt dat het geen geldige win32 toepassing is dat is het naar alle waarschijnelijkheid een win64 toepassing. Daarnaast mag je blij wezen dat d'r geen bestandje/map win32.exe op je laptop staat, dat is namelijk een trojan virus.
jah ik weet de naam, dit is de foutmelding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van: C:/Users/Michel/Appdata/Local/Temp/qoMcCtTM.dll C:/Users/Michel/Appdata/Local/Temp/qoMcCtTM.dll is geen geldige Win32 toepassing Alleen deze beide mappen krijg ik nergens gevonden.
Is vast een trojan, want .dll maakt geen deel uit van Windows. >> start - uitvoeren - msconfig Daar dat bestand opzoeken, en uitschakkelen/verwijderen. Edit: heb je al een virus/spyware scan gedraaid?
Hoe kom ik bij vista bij uitvoeren? bij xp was het heel makkelijk door met de rechter muisknop op start te klikken?
Excess-Denied, alvast bedankt ik heb nu die 4 bestandjes ontvinkt kon het niet verwijderen maar alvast bedankt
Geen dank! Maar heb je nu geen last meer van die meldingen? Want anders zou ik toch even voor de zekerheid een scan uitvoeren, want die bestandjes horen blijkbaar niet op je pc te staan en kan dus heel goed een virus/spyware zijn.
Je kunt in Vista ook bij msconfig komen door bij 'Deze Computer' rechtsboven in het zoekveld 'msconfig' in te typen en dan moet je 'Systeemconfiguratie' kiezen.
In Vista is uitvoeren hetzelfde als de zoekbalk in je start. Dus op start klikken en dan in de zoekbalk msconfig typen
Ik heb al een virus scanner 2 keer pc volledig laten scannen en 2 keer die Microsoft anti spyware die er standaard op vista zit laten draaien en ze vonden niks dus, binnen kort ff hitman pro proberen dan maar voor de zekerheid
Ah okeej, ja je zou eventueel Ad-aware kunnen gebruiken. En voor een virus scan kan ik One Care aanbevelen, echt ideaal voor Vista. Maargoed als je echt geen spyware op je pc hebt, en die meldingen niet meer hebt dan zou ik het zo laten. Succes!
*offtopic*Uhuh soms, moet alleen weer eens een Xbox Live card gebruiken! Ik werk teveel denk ik , maar voeg me maar toe aan je Xboxlive kunnen we een keer online spelen!*/offtopic*