[XOne] DNS ERROR? Wat kan ik heir aan doen???? PLz help me

Discussie in 'Games' gestart door leonardo15, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg elke keer als ik xboxlive doe een "DNS not resolved "

Ik heb adsl van xs4all basic
    Een Alcatel ethernet modem
    Realteck ethernet kaart
    een Edimax router

Eerst deed me router het niet maar nu wel maar nu komt nog steeds zo'n dns fout. Iemand een idee wat ik daar moet doen , heb nu alles op auto staan in de setup. Heb alleen een mac adres ofzo ingevuld maar dat hielp ook niet PLZ HELP ME

Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  2. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens je gegevens als DNS handmatig in te vullen. Die gegevens kan je vinden door in start ---> uitvoeren winipcfg te toetsen. Het kan ook zijn dat je gegeven niet goed hebt ingesteld bij je router, daar moet je je handleiding van je router voor raadplegen. Ik zou eerst maar eens proberen die gegevens in je xbox in te voeren.
    Succes

3. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle nummers die er staan al geprobeerd maar ik weet niet wat m'n dns van xs4all is . Ik heb bij mijn router geen dns opgegeven omdat dat niet hoefde volgens iemand van dit forum en ook omdat ik het niet weet? Zijn alle dnsen van xs4all het zelfde want dan kan iemand die het ook heeft die geven

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    194.109.6.66
    194.109.9.99

En ik zit niet eens bij xs4all :p

5. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit dan invul dan lukt het?

6. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

haha bij mij is t lache man

als ik mijn dns invult krijg ik een ip error en andersom..

je moet alles op automatic zette dan doet ie het

7. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik alles op auto zet doet ie het ook niet, moet ik misschien me mac adres ofzo invullen en me hostnaam? waar kan ik m'n hostnaam vinden?

8. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PLZ HELP me zo kan ik nooit op live

9. X-Dreamer

X-Dreamer Guest

leonardo15, Is de update bij jouw wel gelukt???

10. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het aan de instellingen van m'n router, maar ik heb het ook zonder router geprobeerd en als ik dan alles op auto doe, gaat hij alleen tot dat 2de balletje en dan "ip ........" dan als ik m'n ip adress en getaway enzo invul dan gaat ie tot het dns maar dan moet ik wel m'n dns hebben ingevuld anders doet hij dat ook niet. Maar zelfs als ik m'n dns heb ingevuld zegt ie nog dns not resolved ofzo. PLZ HELP ME daarlijk kan ik niet op xbox live? Iemand die de zelfde router heeft die me kan helpen?

11. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet connecten hij gaat maar tot die dns verder kotm hij niet hij heeft het niet eens over een update(was het maar zo)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet je router juist configureren. Maar daarvoor moet je meer informatie geven. Dat doe je middels het formulier dat in de forumregels staat. In die zelfde regels staat ook dat vragen zonder formulier niet beantwoord worden en dus krijg je nu een...

slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina