HELP!!!!!! Ik heb adsl via planet met een usb modem. Heb getracht om mijn X-Box via sharing (optie aan te sluiten met een cross kabeltje. Heb op mijn PC aangevinkt dat een andere computer ook mjijn internet mag gebruiken. Nou krijg ik het volgende te zien als ik live wil opstarten; Cables connected IP settings configured DNS Not Resolved als ik dan bij setting kijk dan zie ik bij DNS Primary DNS (een nummer) Alternate DNS (geen nummer) ik heb hier zitten lezen en lezen en de zoek functie gebruikt maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer en starks krijgt een onschuldige voorbijganger een X-Box en een zooitje glasscherven in zijn nek........
Je moet al je instellingen op automatic zetten ik heb het ook aangesloten via ICS en heb helemaal geen problemen gehad. Toen ICS was geïnstalleerd heb ik bij netwerkomgeving alles ingsteld dat internet binnenkomt via usb-modem en dat hij het signaal doorgeeft aan ethernetkaart en dan moet je verbinding maken met internet en doe je je cross-over utp-kabel in je xbox en dan kun je als het goed is 'Liven'.
Gaarne in de centrale thread van je provider ... dit is de zoveelste dns thread . zie de centrale index kijk ook ff naar deze thread (en stel daar je vraag) Internet Delen Internet Delen/ ICS