als ik wil connecten naar xbox live gaat ie chekken: Cables connected is goed, maar dan komt er te staan No DNS server adresses were recieved from the DHCP or PPPPoE server. Enter the DNS Server(s) provided by your ISP in the Network Setting menu. See www.xbox.xon/connect for more information. ik heb dus geen idee wat ik hier moet doen, kan iemand mij helpen hoe ik aan die DNS server adres kan komen?
Ga naar de status van je verbinding. Kilk op ondersteuning. Klik nu op details. Denk niet dat je nu geen getallen ziet, maar die heb ik zelf ff weg gehaald, want ik weet niet wat een ander er allemaal mee kan. Misschien heb je hier wat aan, succes.
ik heb geen idee waar je dat kan vinden (plaatjes) ik heb nl win98 @ fardo mijn provider staat hier niet bij, maar ik heb een breedband verbinding, mijn provider is Skyacces(introweb)
werk je met ics kijk dan ff ... in de internet conection sharing thread .. ik heb echt meer info nodig ...ik kan niet toveren
*Heeft zelfde probleem* Gedaan en handmatig ingevuld, nu zegt 'ie: "The network gateway could not be reached. Verify the IP Addresses match the settings provided by your ISP"
Jongens Dns problemen zijn a)provider afhankelijk b)connectie afhankelijk ... iedereen heeft een andere oplossing nodig ... als jullie beide dns problemen hebben ... dan moet je het of in je provider thread melden of router of ics thread ... + meer gegevens ... modem enz... het is anders niet op te lossen