Hey, Ik heb een probleem. Ik kan niet op Xbox Live omdat ik steeds het bericht "DNS Not Resolved" krijg. Ik weet niet hoe het komt. Ik heb al een paar keer de stroom van mijn router voor een paar minuten uit gedaan maar dat werkt niet. Ik heb ook een directe verbinding geprobeerd, maar dan gebeurt er al helemaal niets. Wat moet ik doen? PS. Ik kan wel op Xbox connect.
bij mij was het probleem dat mijn router niet goed geconfigureerd was. Kijk dus goed het boekje van je router na of je iets gemist hebt..
Probeer de zoekfunctie eens, dit probleem is al meerdere malen aan bod gekomen op het forum. Probeer anders eens in de centrale topics van je provider te kijken (klik hier voor een index). Kom je er dan nog niet uit, open dan een thread, waar je in ieder geval meer informatie post (welke provider, welke abonnementsvorm, welke modem, of je met router/hub werkt, dat soort dingen), dan kunnen we je verder helpen. Kijk eerst even in de andere topics die hierover bestaan. /edit gebruik als zoekopdracht: dns AND not AND resolved, dan vind je hoogstwaarschijnlijk wel de goeie thread(s)