ik heb met het testen van xbox-live een dns probleem als ik die op automatic zet en dan connect krijg ik een scherm dat hij me xbox-live gaat updaten en even later staat er dat het niet gelukt is. weet iemand hoe ik dit zou moeten kunnen laten werken?
maar dat is het probleem ik weet niet wat ik dan in zou moeten vullen. Ip kom ik nog wel uit maar dat dns snap ik niet echt..
effe een klein vraagje, hoe krijg ik xbox live in mijn xbox menu? als ik die kabel van internet in me xbox doe, update hij dan vanzelf me xbox?
Je moet er een spel in doen dat Live ondersteund en dan de Live mode daar laden en dan installeert hij de software op je xbox.
Sorry, ik had op last post gedrukt en zag niet dat de thread ergens anders over ging. Maar wat bedoel je precies dat hij xbox live update? Want ik heb namelijk ook soms last van die DNS. Dan geeft hij bij de derde cirkel steeds de error "DNS not resolved", of bedoel je dit niet?
Die adressen kan je vinden als je in de opdrachtprompt (MS-DOS) van je Windows ipconfig doet. Volgens mij is de DNS hetzelfde als standaard gateway (maar dit weet ik niet zeker).
nee dat bedoel ik niet er staat precies: xbox live is updating your system. Please don't turn off your xbox console. en dan even later: xbox live is not responding please try again later (dit geet hij ook meteen als ik hem nu opstart met de kabel erin)
Dus als ik het goed begrijp kan je de xbox live software niet installeren of gebeurd het als je de instellingen verandert?
Als je achter een router (in welke vorm dan ook) zit, moet je je dns handmatig instellen. Afhankelijk van het type router vul je daar of a) Het adres van je router in (meestal een van deze: 192.168.0.1, 10.0.0.1 of 192.168.1.1) b) Het dns-adres van je ISP Ik heb zelf het adres van mijn freesco-router (met caching dns) ingevuld en het werkt.