Tja , ik zat op de eerst plaats met een dilemma, want in de reward pack zaten 3 games die me wel aanspraken: *DOA3 *PGR *Amped Dus er moest er 1 afvallen. Nu hadden we op het moment op mijn werk alleen DOA3 liggen (had ik nog nooit eerder gespeeld), dus maar ff opgehaald zodat ik kon zien of het wat voor me was. Maar na +/- 15 min. in story mode gespeeld te hebben, was het alweer afgelopen....altands , kreeg een filmpie te zien en toen kreeg ik weer het begin scherm Is dit NU al het einde ? ( ja ik weet dat je difficulty in kunt stellen, maar toch) De graphics waren echt SUPER, daar bestaat geen twijfel over dat de graphics van DOA3 op dit moment gewoon een uniqem zijn , op welke console dan ook . PUNT! Dus, DOA3 viel me qua lang speelbaarheid zwaar tegen omdat ik er na 15min. al wel weer genoeg van had eigenlijk Dus de lade van me XBOXie mocht weer open , en gelukkig had ik ook fifa2002 ff meegenomen om te proberen. Ik denk dat ik dat spel 5 minuten heb gespeeld. Wat is er in hemelsnaam gebeurd met de gameplay Dit was wel ZO enorm traag allemaal , mijn xbox sloeg er zelfs een keer vast van . Dus ook dat spel komt niet in mijn collectie (sorry als ik mensen nu teleurstel , maar deze post berust 100% op mijn eigen mening...) Maarja , ik weet nu wel dat ik PGR & Amped ga bestellen Jippieeeeeeeeee
goede keus, zeker PGR, dat is een must have ik zelf heb: halo pgr doa3 en 2 gratis games: rsc amped doa3 is singleplayer niet zo fantastisch, maar multiplayer(ik vin de ladder mode ofzo, hoe dat ook mag heten wel leuk, een rij vechters afwerken tot ze op zijn) is het echt fantastisch
is dat serieus 15 minuten??????? dat zou toch 1 stage moeten zijn ofso??????? wtf is dit serieus?? is er dan alleen storymode (15 minuten dus) en MP?
story mode is 15 min per poppeke, dus 16 x 15 ofzo daarna kan je nog veel nieuwe costuums onlocken in time attack / tag battle / ladder mode ofzoiets / en survival maar multiplayer is toch het sterkste punt van de game
Je begint automatisch op normal. Ik ben net klaar met de storymode op normal, heb er missch. 2,5 uur max. over gedaan. Das wel vlot maar er zijn nog twee standen + wat Cyberlaui al zei, survivalmode is errug tof. Eig. zoals bij elke Beat em up. En dan is er nog multiplayer, whaagha is bruut! En als laatste de graphics...
goede tip koop AMPET NIET MAN HIJ HEEFT EEN KUT BESTUURING ECHT KUT man ik kon de eerste 2uur niet normaal speelen
ja ik ben het 100% met Ramin eens. amped is echt wel een kutspel hoor. kutbesturing en supermoeilijk. ik raad het je echt niet aan.
Uhm , ik was echt maar een min. of 15 totaal bezig , toen kwam er zo'n poppetje in een level omgeven door vuur...soort satan motherf*cker. Die dood gemaakt, en toen kwam er een filmpje van een chinees die aan het vissen was , en toen stond ik weer in het "Press start to continue" scherm Dacht dat ie zo alweer klaar was....
Ja maar dat was maar met 1 character....Je kan nog 16 andere characters kiezen...het gaat dan een heel klein beetje anders maar om de story mode uitgespeeld te willen hebben moet je met alle 16 de characters dat verhaal hebben gedaan. dus 16 keer 15...snappie
Joah, de eerste 4 deed ik in 40 min. hooguit. De andere bierdrinkend en kletsend, duurde niet veel langer. Toch een heerlijk spel + is maar standje normal.
Amped is wel oké voor een winkel op een stand In de winkel staat zo'n Xbox stand met allerlei spelletjes demo's enzo. (kent iedereen wel). Daar vond ik Amped wel een van de vermakelijkste titels. maar ik denk dat die niet lang speelbaar zal zijn door de vrijkorte afdalingen. daarvoor is het te veel moeite om de besturingen te leren.