iemand doa 3 gespeeld? en was het de moeite waard? ik lees hier wel redelijk veel over halo, amped, enz maar niets over doa 3. dus vertel.......
het spel ziet er enorm mooi uit. de graphics zijn echt om te watertanden maar de spel duur is een beetje aan de korte kant. Je speelt het binnen 2 uur makkelijk met elk personage uit. Maar als je 2 of meer controllers hebt en wat vrienden dan kan het nog wel leuk worden. IK zelf verspil er geen 70 euro aan. voor die prijs zijn wel wat betere games te koop. Maar het is altijd leuk om doa een keer te huren.
Wat maakt de spelduur van DOA3 nou uit? Dat spel is er om met je vrienden te spelen! En dan kan je maanden of zelfs jaren van genieten .
Ben het met carnage eens, is een bloedmooie fighter waarmee je wel even zoet bent voordat je heel goed bent. En vooral leuk met je buddies.
nou dat spel kan ik je echt aanraden, want ik heb er al heel veel lol mee gehad met vrienden spelen is echt supervet. hij is het geld zeker waard
Ik wacht nog wel even, want over een half jaartje zijn er al weer 3 of 4 nieuwe fighters uit. Dan kan ik altijd nog doa kopen als die anderen shit zijn!
Doa3 koop ik wel, maar pas als ik hem scoor voor een € of 50 ofzo....denk ik.....naja....heb hem nog niet in elk geval