Kheb um afgelopen vrijdag gekregen in het reward pack maar hoe kun je in godsnaam nu al die moves uit je hoofd leren??? Iemand tips GRZ, Lenntheman
Rustig de tijd voor nemen, Rome wasn't built in a day. Gewoon met 1 of 2 karakters beginnen met een beetje makkelijke moves (bijv. Hitomi & Jann Lee). Via de training mode kijken welke moves je goed of interessant lijken en die als eerste uit je hoofd leren. De training mode is zowieso erg nuttig wanneer je het spel net hebt (en later ook als je vechters wilt perfectioneren).
je kan natuurlijk ook nog altijd button smashen..... NEe maar ff serieus, bij mij ging het in het begin ook niet denderend, maar na veel uren spelen tover je de beste combos uit de controller, en dat alles uit je bolle kop!
Op t begin ramde ik gewoon ff op de knoppen en als er iets moois uitkwam, probeerde ik die move nog een keer te doen, en dan de combinatie onthouden. En later ook nog wel ff de sparring mode gedaan.
Doe eens de exercise.. Dat is dus sparring mode kiezen en dan start indrukken en exercise kiezen.. En voila alle moves kan je leren..
Ja maar sommige van die ..... Sommige van die moves zijn wel vet klote !! Ik ben nu bezig om C3 van Kasumi te unlocken maar ik kan ze op 1 na allemaal halen. Maar die ene die overblijft zuigt me dan ook zwaar om te doen !! Verder is het echt een stoere game, er gaat zeker veel tijd in zitten om alles te unlocken enzo. Het geld meer dan waard !! (LoL Hollander mode)
Tijdens het vechten kan je gewoon command list oproepen En ik zou eerst met 1 character (je mannetje) skillz builden niet iedere keer een andere kiezen.