DOA 4 loopt voortdurend vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 5 mrt 2006.

1. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb doa 4 een paar dagen, de eerste dagen had ik geen problemen maar gisteren en ook vandaag loopt het spel elk half uur wel een keertje vast. Soms flitst het beeld plots gewoon weg (zwart) en mijn xbox blijft gewoon draaien maar geen beeld en hij reageert ook niet meer. Ofwel bevriest het beeld en komen er blokjes op...
    Ik las iets over een update die vrijdag of zaterdag zou zijn uitgekomen maar ik heb deze nog niet gezien? Weet iemand wat er mis kan zijn want dit is behoordlijk stom.:confused:

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    dit heb ik ook gehad ,echt precies hetzelfde met doa4 , volgens mij ligt het aan dat spel ook :,het is ook met cod 2 gebeurt .
    bel microsoft en laat je xbox 360 maken .
    doe je dat niet dan blijf je dit houden echt :'-(

dus mijn advies bel microsoft, want je ring of light gaat ook op een gegevenen moment rood worden

Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  3. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem heb ik ook gehad... had het bij elk spel... Heb MS gebeld heb toen een nieuwe gekregen en bij deze had ik het zelfde probleem... weer gebeld weer op gestuurd zit nu al 2 weken te wachte op muh 3de 360... echt een TOP product van MS hoor voor die €400

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    het ligt volgens mij aan het spel , want met cod 2 had ik het nooit gehad en toen ik doa 4 ging kopen enn spelen . liep i vast .
    en toen ook bij alle spellen

5. 36O

36O Guest

juist

6. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het bij elk spel en oowk bij DVD´s en ut dashboard owk dus aan DOA 4 lag ut bij mij in elk geval niet

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ja ok , maar het is begonnen zkkr bij doa4 , teminste bij mij iedergeval

8. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus is het nu toeval of niet dat het bij bijna iedereen juist vanaf doa4 is begonnen

9. denis

denis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook hetzelfde probleem gehad, alleen begon het bij mij afgelopen woensdag met Condemned, daarna sloegen al mijn games vast(bevriezen), en die hebben het van te voren allemaal goed gedaan.Donderdagmorgen werd mijn ring of light ook nog rood, dus diezelfde dag microsoft gebeld, en hij is dezelfde dag nog opgehaald. Vrijdag is er al een nieuwe verstuurd naar mij, dus die verwacht ik komende dinsdag.

10. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu ook een nieuwe zou krijgen dan heb ik mijn gekochte xbl arcade games wel niet meer???? of moet je je harde schijf niet meegeven?

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    alles los , geen memory cards geen games erin , geen controllers mee , helemaal nix behalve je xbox 360

12. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij isie nu ookal 3x vastgelopen

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik neem aan dat gewoon wordt geregistreerd dat je al hebt betaald voor die games, dus dat je ze gewoon gratis opnieuw kunt downloaden...tenminste, ze registreren toch ook dat je bv al een filmpje hebt gedownload, dus het lijkt me wel zo logisch ;)

(nu is het dan niet nodig, maar er is altijd een kans de je per ongeluk bv die games verwijderd _0/ )

14. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idem

Sinds ik doa4 heb begon mijn x box streken uit te halen, sindsdien hapert ie freeze beelden, zwart beeld, rode ring. Dit ligt volgens mij ook aan doa4.
    Ze komen mijne box vandaag halen en zou ik een nieuwe krijgen.
    Afwachten dus.

grtz

Deel Deze Pagina