Hallo! Dank u wel BOOMER sorry i don,t know korea release i think 2004 spring world release DOA : ONLINE(DOA2 PICS) DOA : ONLINE(DOA1 PICS)
Thanks Letsbee! U Rule! DOA Online looks cool, especially DOA2! Can't wait to beat everybody on this Forum Online...
I like DOA2 but I really LOVE R Racing Revolution Online!! Thank you for posting it here! What is your favorite?
Doh! Dan heb ik dat ff gemist (leest ook niet zo makkelijk dat Japans ofzo ). Maar wat moeten we nou met oude spellen als we ook al DAO 4 krijgen?
Chaos: wat je ermee moet is online spelen Ik snap nog steeds niet waarom t niet gewoon met DOA3 (of zelfs 4 [of komt het daar]) kan...maarja...d'r zal ook wel een reden voor zijn (is 't geen technische, dan is 't wel een financiele )
Ja, dat bedoelde ik dus ook, waarom poetsen ze 3 niet op of maken ze deel 4 geschikt voor onlineplay? Ik zal iig nooit die oude troep kopen, er zijn wel leukere online games.
Wordt DOA online nou alleen DOA 1 en 2 of ook 3? En zijn de graphics van 2 hetzelfde als dat ze nu zijn (bij DOA ?