[XOne] DOA Tourney?

Discussie in 'Games' gestart door LeoGeo, 14 jul 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo mensen,

Ik lees op dit forum steeds vaker over LANS etc. en ik vraag me af waarom we niet ns een DOA3 toernooi kunnen houden; het spel leent zich er perfect voor. Als iedereen een kleine deelnbameprijs betaalt (2 euro ofzo) en er doenb genoeg mensen mee, dan zit er ook nog eens wat in voor de winnaar.

Het lijkt mij leuk om dit ns te doen maar dan moet er wel animo voor zijn :) Dus, reacties aub.

2. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een goed idee.. ik ken nog wel 3 mensen die het vast wel willen! :9

3. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn zusje wil vast ook wel meedoen ;) Ze is nog best goed hoor ^^

Maar goed, dan moeten we dus wel een locatie hebben. Ik kan het hier het komende half jaar niet houden, mijn huis wordt verbouwd. Liefst ergens anders dus, en dan lioefst in Utrecht ofzo omdat dat lekker centraal is; een LAN in Groningen werkt natuurlijk niet want dat is voor iedereen veel te ver reizen :mad:.

EN dan moeten we redelijk wat mensen hebben, en dan kunnen we een poule-systeem inrichten ofzo. Bij 20 man kunnen we 5 poule's van 4 maken waarbij de beste 2 doorgaan, dan kunnen we vd overgebleven 10 5 maal 2 mensen laten spelen, en dan een winnaarspoule maken van de laatste 5.... en hetzelfde bij de verliezers.

Ja, ik zie dit echt zitten ^^ Het lijkt me echt heel vet.

4. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen wachten op 20 mensen.. ik doe wel mee iig..

5. Black Vortex

Black Vortex Mr. Vortex

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in, heb toch de hele vakantie niets te doen en zal kijken of ik nog een paar mensen kan ronselen.

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien een idee maar je kunt misschien ook team matches doen. Dat mensen zich als team kunnen inschrijven (tag battles).

7. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja das ZEKER n goede :)

Dan houden we 2 tourney's; solo, met single battle, en dan Tag in teams. Maar moet je ook alleen een Tag Tea kunnen besturen? Lijkt me niet, dan is het idee weg en bovendien heb je in je eentje n voordeel :)

Nou, het wachten is nog op meer geintresseerden :D Ikzelf ga volgende week trouwens weg voor 10 dagen dus dan kan ik ff niet meedoen; als we deze week misschien de mnsen kunnen regelen kunnen we het wellicht begin augustus houden?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Top idee. Moeten we wel een geschikte locatie vinden en als het kan meerdere xboxen en tv's. Dan kunnen meerdere potjes tegelijk gehouden worden en kunnen we meer spelen.

9. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Jep. Afhankelijk van het aantal poule's kunnen we een aantal Xboxen regelen, zodat we per poule een Xbox hebben. Dat zou ideaal zijn natuurlijk.

Maar de locatie is toch het belangrijkst :mad: Als het mogelijk was zou ik het hier houden maar dat kan dus echt niet. Iemand zal zijn stekkie dus toch beschikbaar moeten stellen...

We kunnen eventueel na afloop er gewoon n Halo LAN van maken ofzo, maar dat zijn natuurlijk details, dat zien we later wel :)

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    count me in. mn vriendin en ik dagen iedereen uit :9

Deel Deze Pagina