dit is die vent uit korea, dus niet gaan schelden, hij weet wegens onze taal niet precies waar hij de treads moet zetten
hij had de plaatjes ook IETS kunnen verklijnen, ik bedoel ik heb hier 400 kb/s en die heeft er nog moeite mee. ]:-
Ik heb een probleem!!! Waarom denk ik dat jij Letsbee bent???? En als je het niet bent, voor de zekerheid dan maar!!! Ey letsbee, nice pics!! Do you've got some more from where that came from!!
Nee, dat is een koreaanse knul, waarom zou ik dat zijn dan??? Snapt niet helemaal waarom mensen dat denken?
Ik weet het ook niet!!! I feel it in the wind! I feel it in the Earth! En ik voel toch iets aan mijn water!! Whahaha LOL!!! Lamaar, als Lesbie zo doorpost dan vind ik het best!!!
Ik weet niet 100% zeker of hij is wie hij zegt wie hij is, maar dat is altijd moeilijk te zeggen met iemand op interne,t maar IK ben het niet, hij is gewoon zichzelf denk ik.... X-file!
keb ff op de site gekeken waar die pics vandaan kwamen, en het is zo`n raare teksens site dus hij spreekt de waarheid hoe wil je je anderes registreren kun je z`n ip niet bekijken waar van daan?>
Ik weet een manier om uit te vinden of hij echt koreaans is: gewoon iets tegen hm zeggen in het koreaans en dan kijken hoe hij reageert. Ik ben namelijk nederlandssprekende koreaan LETSBEE ´Ô, ¹Ý°¡¿Í¿ä^^. ¾îµð¼_ ¿À¼Ì³ª¿ä? Çѱ¹¿¡ »ç½Ã³ª¿ä? Nu kijken wat er gebeurt
en hier moet iets staan? komt iets van mij hoor:³¤²¼³¾½€‘½€¼³½¾‘½¼ß½¾‘¾¼¾‘½¾‘’ßþú ^*&$(($*@(&*^(@€¼¤¾‘€¼²¤¾‘%^$#&8í‘ zo das mooi man