Nou, jij weet wel van overdrijven. Chill down...
Allereerst is "jullie allemaal' tot nu toe een enkele persoon (ikke, dus) die vindt dat het zielig is. Ik zie geen andere reakties omtrent het vrouwelijk... euh... "schoon"...
Tweedens ben ik niet -tegen- schaars geklede dames in zo'n game, maar ik vind het wel onnozel om zo'n game te kopen alleen maar omdat er zgn sexy vrouwen in voorkomen.
Als kanttekening vind ik dat de getekende dames met perfectie weinig van doen hebben. De spellen bevatten volgens Japanse normen getekende dames met borsten die nergens op slaan en ogen die elk gevoel voor realiteit missen (Japans, dus, bekijk een een bukkake filmpje op internet). En als je dan zo'n 'dame' van achteren ziet is het net een vent. Geen mooi rond kontje maar wel schouders waar Schwarzenegger jaloers op zou zijn.
Dus samengevat (mijn persoonlijke mening)
Vrouwen in een game: Prima, maar het maakt de game niet beter of slechter. (al dan niet met grote tieten)
Game kopen vanwege de vrouwen: Zielig. Koop dan een sexblaadje met foto's.
<soapbox>
Ik speel dus graag Halo ondanks dat het een vent is, ben ook op zoek naar DOA3 ondanks dat het vrouwen zijn en vind Munch ook leuk ondanks dat er noch vrouwen noch manner in voorkomen. Maar ik geef niet om sport games en koop dus geen Extreme Beach Volleybal. Ook niet als er vierhonderd in bikini geklede grieten in rondlopen. Ook niet als er een foto van Willem Alexander of Maxima in zit. Want de poppetjes in de game hebben zoals gezegd met de inhoud van de game helemaal nix te maken.
</soapbox>
Laatst bewerkt: 21 jun 2002