DOA X Volleyball prammen zien?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robhimself, 20 jun 2002.

1. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voegt niks aan de gameplay toe.. Hecht er dan ook geen waarde aan.

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij niets uit, is wel grappige optie...

Maar het ziet er toch al superlekker uit allemaal..
    En zoals WouteR zei, het gaat uiteindelijk toch om de gameplay...

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vinnut zielig. Die hele Lara Croft heisa met spelletjes die alleen goed zijn als er onrealistische tekeningen van dames in voorkomen met borsten die groter dan de meest ervaren plastisch chirurg kan maken. Het slaat helemaal nergens op. Als ik een spel wil spelen dan pak ik de XBox. Als ik tieten wil zien (of wil neuken) dan zoek ik een vrouw. Een echte, wel te verstaan. Dat is toch veel beter dan een bewegend tekeningetje...

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben helemaal voorstander, vind er niks ergs aan. Vrouwenlichamen zijn wonderlijk schone creaties, en om die naakt of weinig verhullend te zien is een streling voor het oog.

Maakt niet uit of die vrouwenlichamen echt zijn of niet, de vorm is meer of minder hetzelfde, natuurlijk de computer vrouwen grenzen aan het perfecte, wat het juist zo speciaal maakt.
    Kortom, kom maar op met die naakte grietjes. Het haalt niks van het spel af, voegt alleen maar toe. En als je er niet van houd, dan maken ze vast wel een mogelijkheid om er voor te kiezen of niet, of je koopt het spel gewoon niet.

Is trouwens niet zekers dat het uberhaupt zo zal zijn BTW

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    LoL

Alle politiek correcte meningen van de jongens worden hier even de grond in geboord door Madam Administratrice. :D

Zie het probleem niet van naakt in DoA XBVolleyball. Zeg nou zelf. Dat hele spel is ontstaan uit het feit dat mensen (niet per se mannen ;) ) de vrouwen uit DoA mooi vonden. Ik heb ook al tig threads gezien waar daar volop over opgeschept wordt, er is een thread die speciaal over de mooiste game-vrouw gaat, en nou beginnen jullie ineens allemaal heilig te doen! ]:-
    Dit spel is ontworpen om die vrouwen heen, waarom zouden ze het dan niet meteen goed doen?
    Althans als het aan mij lag zou ik het er met een dikke cheat inprogrammeren, zodat het niet bij de gewone opties staat. Ik bedoel, ouders van kleine meisjes die toevallig van volleyball houden vinden het misschien minder leuk als er een standaard naakt-optie in het spel zit...

Afijn, gewoon er lekker ingooien dat naakt. Je doet er niemand kwaad mee. (Behalve als je zo'n tiet op je hoofd krijgt! AUTSJ!)

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als er niet zo een cheat inkomt kan dit opgelost worden met een cheatcartridge.

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, jij weet wel van overdrijven. Chill down...

Allereerst is "jullie allemaal' tot nu toe een enkele persoon (ikke, dus) die vindt dat het zielig is. Ik zie geen andere reakties omtrent het vrouwelijk... euh... "schoon"...

Tweedens ben ik niet -tegen- schaars geklede dames in zo'n game, maar ik vind het wel onnozel om zo'n game te kopen alleen maar omdat er zgn sexy vrouwen in voorkomen.

Als kanttekening vind ik dat de getekende dames met perfectie weinig van doen hebben. De spellen bevatten volgens Japanse normen getekende dames met borsten die nergens op slaan en ogen die elk gevoel voor realiteit missen (Japans, dus, bekijk een een bukkake filmpje op internet). En als je dan zo'n 'dame' van achteren ziet is het net een vent. Geen mooi rond kontje maar wel schouders waar Schwarzenegger jaloers op zou zijn.

Dus samengevat (mijn persoonlijke mening)
    Vrouwen in een game: Prima, maar het maakt de game niet beter of slechter. (al dan niet met grote tieten)
    Game kopen vanwege de vrouwen: Zielig. Koop dan een sexblaadje met foto's.

<soapbox>
    Ik speel dus graag Halo ondanks dat het een vent is, ben ook op zoek naar DOA3 ondanks dat het vrouwen zijn en vind Munch ook leuk ondanks dat er noch vrouwen noch manner in voorkomen. Maar ik geef niet om sport games en koop dus geen Extreme Beach Volleybal. Ook niet als er vierhonderd in bikini geklede grieten in rondlopen. Ook niet als er een foto van Willem Alexander of Maxima in zit. Want de poppetjes in de game hebben zoals gezegd met de inhoud van de game helemaal nix te maken.
    </soapbox>

Laatst bewerkt: 21 jun 2002
  9. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou graag zelfs

Tuurlijk moeten ze naakt. wat een vraag }:]

en die mensen die dat maar onzin vinden kleden hum kipjes toch gewoon aan? het is entertainment en ik kijk graag naar vrouwlijk schoon, gegenereerd of niet }:] dus bring on the dancing girls!

10. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Shit....je gaat toch geen volleybal game kopen!

Alleen als daar naakte damens in zitten wordt het pas interresant! :D
    Misschien is dat net de drempel om de game toch te kopen ;)

11. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe

Crosis-nl, EXACTEMOUNDO! ;)

12. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
  13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  14. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel leuk om een echt erotisch sex spel op de xbox te hebben, misschien voor man en vrouw......

even doorfantaseren.....met allerlij accesoires die je aan kan sluiten op je controller.....

15. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens iets gezien wat je op de PC kon aansluiten!

Voor de man een gleuf waar je hem in kan stoppen en voor de vrouw een soort van dildo!

Zie je het al voor je 8) das pas echt cybersex!!!

Maar het bestaat dus wel...weet helaas niet waar ik het kan kopen :mad: :D

16. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    8) LOL 8) Zie t idd voor me........."FORCE FEEDBACK XTREME" hehehehehe :D

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nou behalve Kobold was er niemand die vóór naakt was. Daarnaast was ik ook niet heel boos ofzo en ik overdrijf zeker niet. Ik héb mensen hier al verschillende malen zien posten over DoA en DoA XBV.
    Snap het probleem niet. :confused:
    Ben harstikke gechilled down. :+

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hey man, warm up a little! :mad:

(Snappie??? In plaats van Chill down :+, goeie heh? )

19. Rude

Rude BIG EGO

Leuk Bevonden:
    0

http://www.onzin.nl/fufme/index.htm
    funny:+

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Deel Deze Pagina