Heey ik heb vraagje Ik loop beetje te klooien met het volleyballen elke keer peert mijn parter hem omdat we steeds verliezen met volleyballen Dat komt onder andere omdat ik steeds in het net smash ik heb ik dat boekje gekeken enzo maar lukt voor geen meter Geld trouwens ook voor het serveren. Ik kan wel met zo;n boog serveren maar niet gewoon een harde want die gaan altijd net in Iemand die misschien kan helpen?
je kunt kiezen tussen analoge en digitale besturing misschien dat je digitale makkelijker vind (ik wel) heb je 4 buttons om te kiezen hard/zacht ballen ontvangen hard/zacht serveren heb hem pas een dag ,ik heb ook nog moeite
ken me iemand zeggen hoe je een team vormt want niemand wil met mij een team vormen (die gifts werken niet echt)
Lolz dat probleem heb ik ook heb hem ook net lukt ook nog niet helemaal ik krijg trouwens helemaal nooit dat schermpje die je op blz 37 ziet in dat boekje jullie wel??
Ik heb gewoon slechts 3 keer ofzo uit de 100 ofzo (3 vakanties gedaaan tot zo verre) potjes gespeeld verloren....het is ZO simpel. Nee, gewoon op de normale moeilijkheidsgraad.
Kobold, zet hem dan op hard een echte hardcore doet dat of moet je eerst normal daarvoor uitspelen ofzow?
mjah maar nu weet heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen - hoe serveer je over het net zonder boogbal - Hoe smash je hard zonder dat je in het net slaat zelfs al sta je er pal voor ik heb ook op digitale nu
ik wilde helena als partner ,maar ze was een beetje arrogant. Beetje gifts geven (ja hoor eerste paar kiepert ze weg), blijven vragen elke keer, ook gift blijven geven, 3e dag ofzo opeens mijn gegeven zonnebril op, weer vragen, 4e dag mijn gegeven bikini aan en ja hoor ze wil wel partner worden... heb nog geen partners verloren trouwens.. over dat smashen weet ik ook niet ,nog niet veel gespeeld, volgens de gebruiksaanwijzing moet je gewoon ff goed oefenen en timen.
Heb het nu wel zoon beetje door. Ook heb ik Lisa weten te behouden als partner Was daar zelf zeer verbaasd over
Het best om mee te oefenen is het koppel Lisa en Tina. Die vinden elkaar toch al aardig, en kunnen hard smashen. Met hun kan je lekker in het smashen komen. Verder moet je ook op de houding van de gezichtjes van je partner en de tegenstanders letten..Daaraan kan je zien of ze zelfverzekerd zijn of onwillig. Als je nog niet zo goed ben kan je bij twee zelfverzekerden beter een andere wedstrijd kiezen of gaan hoppen... Het is trouwens grappig dat ik dit spel nog steeds meer speel dan Metroid (die ik al laatste spel gekregen heb). Dan begin je zo'n vakantie en wil je toch weer weten wat je 's avonds van je partner of Zack zal krijgen. Ik vraag me trouwens over dat beeld van Zack. In het boekje staat bij de kaart van Zack's Island: "ZACK STATUE Hmmm..." Het is de enigste lokatie op die kaart waar je in het spel niet heen kan... Ik heb zo'n idee dat je iets met dat beeldje van Zack in die winkel moet doen. Iemand een idee?
Haha Tja Metroid prime schijnt dat niet iedereen hem even leuk vind maar DoaX is ook ontzettend verslavend ook al is het soms frustrerend kan nog steeds niet hard smashen das wel irri