Waarvoor dient de 'collection' feature??? Ik snap daar echt niets van. En toen ik laatst iets wou kopen zeiden ze dat ik 'too many items' had. Hangt dit met elkaar samen, en wat kan ik hier aan doen...
Dat is je verzameling, ik zelf snap het ook niet echt, maar een savegame is een vakantie. Alle items die je aan een dame geeft, houd ze en als je na een vakantie met haar speelt heeft ze alle items die je haar gaf. Zo kan je bijvoorbeeld hele verzamelingen van andersmans badpakken bij iemand verzamelen. Snappie? Ik speel bijvoorbeeld met Lisa, en geef iedereen kadootjes en koop dingen voor haarzelf, ik ontvang kadootjes terug en die stop ik in mijn collectie net als dingen die ik koop die de dames niet aan haar geven. Zo krijg ik haar collectie vol. Het stomme is dat je niet 1 collectie vol maakt, maar het in principe voor elke wijf moet doen, dat snap ikzelf ook niet, maargoed. Je hebt het spel natuurlijk echt uitgespeeld als je alle items gespaard hebt ofzo, met alle karakters ook I geuss?
Je kan maar zoveel items tegelijk meedragen, heb je er te veel dan kan je niks meer kopen. Daarom moet je items die je niet gebruikt in je collection stoppen. Tis vergelijkbaar met een kast waarin je spullen kan bewaren.
En die vergelijking van de klerenkast kun je verder doortrekken; elke babe heeft z'n eigen klerenkast (want ze zijn blijkbaar niet zo close dat ze van elkaar spullen gaan lenen). Dus wil je dat Tina iets houdt, dan moet ze dat natuurlijk in haar eigen kast/collection bewaren, en niet in die van bijvoorbeeld Hitomi. Is dat nou zo moeilijk om te snappen Kobold?