3e kostuum EIN? Time attack binnen 6 min. Dat doe ik net, eerste x gelijk gehaald. Ik denk, das lekker, me laatste dingetje van DOA3........ MAAR NEE HOOR!!!!!! Ik heb hem niet. Hoekennou? Iemand? Bedankt alvast.
dat zegtie net dat hij dat al heeft bijdehandje, heb jij DOA 3???? XEEN IK HELP JE WEL!!!!! kijk hier":: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=1580&highlight=pakjes
Whhaahghahahaah, anyways, ik trek me weer terug. Ik heb ze nog lang niet allemaal. Stom internet met al die versch. verhalen. Kobold, bedankt voor link, had ik zelf moeten doen eig.
Mij is het ook nog niet gelukt. Een vriend van mij (die het spel ook heeft) heeft alles geprobeerd met hem: survivial, tag battle, echt alles maar hij heeft 'm ook niet. Je moet volgens mij in ieder geval Ein intoetsen als je een ranking krijgt.
3e costuum is niet zo moeilijk ik deed time trial met ein, haalde eerst goud, toen brons, toen zilver en hoppa
Ik krijg Ein niet eens.. Ik heb de story mode met iedereen doorlopen, kom in de top 10 met survival, vul als naam Ein in, en ik heb hem niet. Maar wat ik vaag vind, is dat je alleen de naam van je Xbox kan veranderen. Als je als naam Ein op geeft, heet je Xbox ook ein ...
jah maar als jhe dan weer speelt en plaatst en een andeere naam kiest heet hij weer anders. Maar wat boeit het hoe je xbox heet?
Nou, ik wil gewoon dat hij zijn oorspronkelijke naam heeft, kweenie waarom. Maar 'k baal ervan dat die god damned Ein niet wil komen
Re: 3e kostuum EIN? Ik had hem binnen 5 minuten gehaald toen kreeg ik hem wel, en het maakt zover ik weet niet uit welke naam je intikt.. O ja nog iets, misschien ligt het aan mij!! Als je i.p.v. het matrix kostuum, zijn karate pakje kiest, ben je veel sneller en beweeg je soepeler.. Ik merk dit met meerdere Karakters.. Maar misschien is dit een waanidee van mij.. Probeer het maar misschien maakt het wel wat uit..
Re: Re: Re: 3e kostuum EIN? Ik wist het wel, maar toch vreemd met karate pakkie ben ik wel beter.. Zal wel iets zijn met de kostuums, ik speel gewoon beter met witte kleurtjes! HAAHHAAHA!!