Ik heb volgende week doa3 binnen, nou wil ik ff een goeie character zodat ik mn vriend er mee kan beaten, welke character vinden jullie nou de beste? <-=[Black Moon]=->
er is geen enkel character het beste, ze zijn allemaal even goed vind ik. je moet gewoon 1 character nemen, en daarmee gaan oefenen en alle moves leren
Em....tis welke jij het beste vindt! Zelf hou ik van snelheid en continuiteit en dan is Kristie een behoorlijk goeie als je haar in de smiezen hebt alhoewel ze niet veel pijn uitdeeld. Ook Jan-lee is daar goed in. Hou je van brute maar ietswat trage kracht dan moet je kiezen voor dat dikke ventje (die worstelaar, naam ontgaat me ff) wil je veel counteren kies dan Leon en voor een karakter die gewoon coolheid uitstraalt Ein. (hem krijg je pas als je het spel met alle karakters hebt uitgespeeld en daarna in survival mode (waar je al die poppetjes achter mekaar in mekaar moet timmeren, kan ook challenge mode heten, ontgaat me oooook even) een aantal (rond de 5) karakters verslaan en dan in het scoreveld EIN invullen. Deze vraag is gewoon een beetje moeilijk te beantwoorden omdat iedereen een andere voorkeur heeft. Dus: speel gewoon met ze allemaal en zie daarna zelf maar welke je het best 'in de hand vindt liggen!' Veel plezier en heel veel succes!
wat is dan jou favoriet? want ik vroeg niet wat is de beste maar welke vind jij de beste. welke gebruik je het meeste. met tekken3 had iik meestal eddy of yosimitshu en law
Ik hou het op Hayabusha en Leon, Hayabusha vanwege zijn kewle ninja-moves, en leon vanwege zijn combo-grabs en de rake klappen die hij uitdeelt ... mzzl Munch and Abe
Ke black moon, dan heb ik je verkeerd begrepen. In mun antwoord staat wel al welke ik de coolste vind, en dat is Kristie. EN.... dat komt niet alleen door haar halfopen catsuit... echt niet! echt niet! Ze vecht gewoon..euh.. heerlijk...letterlijk en figuurlijk! (maarre... ze is samen met Kasumi wel de lekkerste!) (beter dan die dikke enge Tina, die mijn kont helaas toch wel veel schopt) Mijn vrouw is altijd Tina, vandaar *baal* *baal* *baal* nu moet k niet meer puberen.....!
ok we gaan fftjes stemmen: Ayane Hayate Helena Christie Leifang Jann Lee Bayman Leon Bass Armstrong Tina Armstrong Brad Wong Gen Fu Zack Hitomi Ryu Hayabusa Kasumi zo, de coolste lijken mij Hayate en Ryu Hayabusa van de mannen en Ayane en Tina van de Miss.Boobs nou jullie. ff kijken welke het meeste wordt gebruikt.
Even iets anders, hoeveel verschillende outfits kan je krijgen? Tot nu toe heb ik bayman in een duikerspak ?!!? maar goed. Zijn er verder nog andere karakters dan EIN die je kan unlocken?
Mijn broertje heeft er al een 10hitcombo uit kunnen persen Maar dat gaat tamelijk gemakkelijk met christie omdat ze zo snel slaat, maar echt veel pijn doet het daarom nog niet.
Mwhaa 10 is nog niks, ik heb net een 12hit combo eruit gehaald met dat eerste meisje in de lijst. (weet ff dr naam niet meer) OVerigens is EIN halen best simpel.. en die kleuren cheat werkt op vrijwel alle karakters. Metname Bayman is wel koel met zn blauwe petje