[DOA3] Costuumpjes Ayane en Kasumi

Discussie in 'Algemeen' gestart door Scotch, 8 jan 2003.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle threads in dit forum over de DOA3 kostuums nagelezen maar er niks over kunnen vinden, dus vandaar deze nieuwe thread. :)

Ik wil C3 van Ayane en C5 van Kasumi unlocken, daarvoor moet ik het volgende doen:

Play Tag Battle Mode with Hit Rate above 30% each for Blow, Throw and Hold, Total (average) rate must be above 70%.

Nou is mijn vraag: wtf houdt dit in? Moet dus van al mijn slagen 30% raak zijn? En wat is het verschil tussen Throw en Hold? En geldt dit dus voor alle 5 rondes? Ik loop hier al een tijd mee te kutten maar het schiet maar niet op. Vooral Hold heb ik vaak maar een paar % van dus als iemand me hierbij kan helpen.. alvast dank. :)

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:DoA3

Hold:counter
    hold:throw van jezelf

en jah geld voor alle 5 de rondje's
    en jah die slagen moet 30% zijn :)
    tklopt precies wat er staat

suc6 ermee

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    En alles wordt meegeteld, dus veel blokken en getimes acties ondernemen is geeist. Als je dus wil counteren, maar je timed verkeerd, moet je minstens daarna nog een keer goed counteren ( Hold) om 50 % te krijgen aan het eind.
    Het makkelijkst is dat je er rekening mee houd dat je elke ronde 1 keer succesvol moet counteren, 1 keer succesvol moet throwen. Daarna is het gewoon combo-rammen die handel.
    Voor elke keer dat je dus throw of counter mist moet je er daarna 1 raak doen. Niet te vaak proberen dus, want hoe hoger het aantal keren dat je wil throwen of counteren des te hoger je hitrate moet zijn. ( al maakt het qua procenten dus niet uit)

Ik vond em eerst ook moeilijk hoor, maar het lukt wel als je heel behoudend speelt.

tip: aan het begin meteen grappel. Daarna 1 ventje afmaken. Tweede ventje computer is genoodzaakt aan te vallen en zal combo's gebruiken. Veel blokken en minimaal 1 keer counteren in zo'n combo. Probeer de combo's te herkennen die makkelijk counterbaar zijn. ( bijv. de vier snelle trappen van Zack laag)

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    C5 van kasumi?
    hoe kom je aan 4?

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Kasumi's 4de

story mode uitspelen zonder continue te gebruiken,maakte volgens mij niet uit welke moeilijkheidsgraad

weet je niet alle costume's als je ze niet weet,zeg het dan even,dan zoek ik ze wel op heb ze hier namelijk allemaal al :)

6. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    kweet ze nie

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Deel Deze Pagina