[DoA3] HamaYusa vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyrillus, 20 jun 2002.

1. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    [DoA3] HaYaBusa vraag

Die Ninja HamaYusa is zijn naam zo ongeveer die doet wel is een truc dat hij iemand dwe lucht in gooit en dan erachteraan gaat en hem draaiend tegen de grond knalt
    Wie weet hoe dat moet?
    Weetjewel dan zie je blaadjes en dan draait hij um de grond in

Laatst bewerkt: 20 jun 2002
  2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    door 3x alleen op A te duwen (snel achter elkaar, als je er tegen aan staat) en het is geen HamaYusa :+

3. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    HayaBusa dan maaaruhh jou truc klopt niet ik gooi hem heel hoog de lucht in ( door een aanval van hem te blockt met Naar Achter X) en dan druk ik drie keer snel A maar dat werkt niet moet ik em anders de lucht ingooien iemand help?

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ken 'm ook niet, 't is moeilijk...maar als je 'm kan moet je 'm uit proberen bij dat waterval level...

Dat deed de computer eens tegen mij...
    Hij gooide me omhoog, en we vlogen samen (draaiend) naar het level onder ons.

Leek net die scene uit Pearl Harbour!!!

Echt waar, dat was echt bruut....
    Als iemand anders dat kan of gezien heeft, bevestig even hoe vet dat eruit ziet....

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem de lucht ingooien, en dan omhoog drukken en A..
    Als het goed is...

6. Flood

Flood Guest

hoe gooi je hem de lucht in???

7. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    makkelijke trick heur (for real!)
    Ik weet niet of je het weet ... maar je hebt verschil in button-press. Langer drukken/kort tikje geven heeft ander resultaat. Dit truukje gaat ongeveer zo. Loop naar et ventje toe, pak em beet (met a dus :)) --> zogezegd ingedrukt houden, en dan 2x achter elkaar daarna snel pressen. Moet lukken..... Zelfde trick uitvoeren resulteert bij Hayate in omhooggooien-rent-snel-heen-en-weer-2x-truuk ....

probeer maar ... eens in sparring mode ...

-edit-
    als je dan toch bezig bent, probeer dan bij een arena met veel muren (aquarium e.g) eens de 'wall-combo': druk met Hayabusha vlak bij een muur (met rug ernaar toe op <- <- A) en dan doe je OF een sprong over tegenstander heen waardoor je hem tegen de muur kan kicken/combo in de lucht uitvoeren kan dan ook :D OF maak je een sprong richting de tegenstander (een horizontale schroef) waardoor je weer damage veroorzaakt ...

beetje duidelijk? OK! :)

mzzl Munch and Abe

Deel Deze Pagina