DOA3 is een k*tspel!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 22 mei 2002.

1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Okay, ik heb het nog niet heel uitgebreid gecheckt maar ik heb er maar 1 woord voor: Buttonsmashen!

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    duzzzzz not. doa3 rulezzzzz man! en helemaal niet buttonsmashen, want dan haal je het niet.

3. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    jawl, ik ga tegen mijn broertje en wie het eerst en het hardst op de knoppen ramt die wint!

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    dat dacht ik ook toen ik DOA2 eerst had op de dreamcast...in begin ook niet echt veel gespeeld ofzo...maar als je wat vaker gaat spelen dan toch wel hele coole moves etc die je kunt doen, vooral die counters zyn supah-cool...
    Je leert gewoon makkelyk de basis en daarna kun je een beetje de wat moeilykere bewegingen gaan leren...maar het is wel echt een arcade game...dus niet zo diep als virtua fighter ofzo...
    maar wel gewoon heel leuk en mooi

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kan je het niet!

Ik blok alles wat je tegen mij gooit! en ik haal je neer met moves die je niet kan blokken.

DOA3 vechten is juist heel diep, als je speel zoals jullie, dan kan je het gewoon niet. 'Tis namelijk wel pittig onder de knie te krijgen.

6. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    OK maar kan dan iemand hier me ff heel duidelijk uitleggen HOE je die countermoves moet doen?

7. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    jawel hoor met button bashen haal je het ook hoor.

maar als je een beetje probeert de moves door te krijgen zie je dat je steeds maar nieuwe blijft tegen komen.
    echt fucking veel verschillende moves kan je dat is gewoon vet en die tag-mode ruled echt de pan uit.

je kan je muur gebruiken om speciale tricks mee te doen en zo das gewoon vet. en met tag-mode de tegenstander met je ene ventje vastpakken en dan naar je andere gooien is ook vet.

nee dit vind ik echt geen kutspel.
    wat ik wel dom vind, is doa volley bal of zoiets.
    wel lekkere wijven zeg maar.
    maar dat blijven computerwijven en daarvoor betaal je geen 70 euro.
    maar we zien wel wat voor features het heeft en zow.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je allbei buttonsmasht is dat logisch ja, DUH!

Als jij goed speelt en hij button smashed win je elke keer.
    Als ik tegen een button smasher speel is het zo 10-0.

9. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    wil je niet van die SUCKAGE threads openen als je de game niet eens GOED gecheckt hebt

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon leren te blocken, side steppen!! En heel goed oefenen op counteren.. Ga de Survival mode maar doen en oefenen... DOA3 is gewoon diep!!

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heiligschennis!!!!
    Geen woorden voor....

12. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Banne, banne.. Nee hoor eigen mening mag!!
    Maar niet te ver gaan... DOA3 button bashing!! Blijf dan thuis hé! :)

13. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    mischien helpt t als je voor een keer de handleiding leest...
    anywayz,
    counteren is tegelijk blokken en van je tegenstander afdrukken, dan pak je het been of de arm van je tegenstander, verder heb je nog hoge, lage, middelhoge counters en throw counters..
    geef t gewoon nog een kans, kijk als je allebei gaat buttonmashen dan wint altijd degene die het hardst ramt, maar het woord buttonmashen houdt in dat je van iemand die het serieus speelt (en het relatief goed) kan wint door middel van rammen op de knoppen....

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    ...en dat is dus echt niet zo.

15. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    You said it!!
    Iemand kan gaan buttonbashen, maar iemand die het spel door en door kent.. Die wint dan wel!!
    Ik speel weleens met mijn vrienden en die buttonbashen ook vaak, en ik win altijd!!

16. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Jajaaaa, ik heb DOA3 net binnen, besteld via amazon.co.uk voor minder dan 40 euro.. echt beter, en binnen 3 dagen thuis!

Nu dus het spel nog leren :9 maar ik weet nu al dat het zeker geen k*tspel is, de graphics zijn echt woest!

Tot zover mijn nutteloze boodschap :p

17. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens (en meisjes)
    W8 gewoon ff op XBox Live.

Speel dan eens tegen elkaar ! (b.v. B.Smasher Tr@ms tegen Kobold of Xenior) :D

Kijken wie er gelijk hebt. :confused:

Zelf denk ik dat een Button Smasher geen kans hebt bij een ervaren gamer!

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik was ook niet echt te spreken over deze game, ik zeg er wel bij dat ik hem maar even (uurtje) heb gespeeld. Ik vind de graphics echt niet zo mooi, de poppetjes lijken van plastic en het beweegt niet natuurlijk. Verder over de gameplay... Ik vind die van Soul Calibur of Virtua Fighter echt veel beter dan dit...
    Enne wie zei: Het is een arcade game dus het is niet zo diepgaand als VF? Dat slaat nergens op want VF is netzogoed een arcade game.

19. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het is algemeen bekend dat VF4 op dit moment de beste vechtgame is op de markt!!
    Maar dat mensen zeggen dat DOA3 niet diepgaand is, dat vindt ik gewoon triest.. Het is gewoon een kwestie van lang oefenen om er echt goed in te worden.... OK je kan de Storymode in 3 minuten uitspelen ofzo.. Maar het gaat om de VS. mode en Time Attack. Tag. Battle en Survival mode!! Als je daar lang genoeg op oefent dan wordt je echt goed.. (dan heb ik het over Survival mode)..

En Sen het spel is op dit moment de mooiste vechtgame die er is..
    En de poppetjes bewegen heel erg natuurlijk, dit spel is gewoon realistisch in de bewegingen.. Maar je moet er wel van houden!

20. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Sen ik snap niet waar jij naar hebt zitten te kijken: de grapichs niet mooi :confused: als je het even speelt zie je steeds meer details sneeuw van de boom als je iemand er tegen aan trapt, bril van iemand er af slaan, het water etc etc. doa3 is het mooiste xbox spel dat uit is.

Deel Deze Pagina