Je moet eerst zorgen dat je zijn 3e costuum hebt, dat is dat glitterteletubbiepak. Dan moet je deze move eens doen: achter, slaan, schop en hoppa, het lampje op zijn antenne gaat aan, nog een keer, en hij gaat weer uit vond ik wel komisch
moet je achter tijdens het shoppen en slaan inhouden? of gewoon na elkaar in drukken achter-slaan-schop? of nog anders achter in houden en dan slaan en dan achter weer los en dan schop???
nix inhouden, gewoon achter mekaar indrukken het is gewoon een normale move, geen speciale cheatcombo ofzo Deze move krijg je in het begin bij training al als je dat oefen gedoe aanzet zo heb ik het ontdekt
kheb bij de eeste met bayman onmiddelijk dr 22 afgemept, maar ik kreeg n pakje van Tina( rodeo) ondertussen heb k bijna alle 3rd costuumpjes en toch niet die van Zack, de enige die k echt zou wille
hoe raak ik dr aan? heb al bijna met elk mannetje 20 mannetjes tot veevoeder gebashed en toch blijft dat derde en vierde pakje van zack weg, ik ben gefrustreerd
als je nou even die link van .:· ChirreD ·:. was gevolgd had je dit gevonden: Zack C3 Defeat 20 or more opponents in Single Survival C4 Get Gold Trophy in Tag Battle Time Attack with Hitomi (Choose Hitomi first then Zack)
Ja, ja, ja, er zit totaal geen ene regelmaat in de manier om extra pakjes te krijgen... Ik kreeg Zack's 3e pakje (na heel veel pogingen) na 8 wins en met 1495724 punten. Dus GEEN 20! Die van Tina in 7 en die van Bass in 6! Sterker nog, ik ben nog nooit verder dan 17 met iemand gekomen... Volgens mij is er geen heldere manier. Net als die speciale items (bij Zack: fruitautomaat)daar begrijp ik ook nog steeds niet van wanneer je ze wel of niet krijg.
dan heb je misschien per ongeluk het xbox item opgepakt, of 3 personal items of hoe ze dat ook noemen