Gelijk naar hem toe rennen!! En dan.,........ Gewoon tegen dat mannetje slaan!! En proberen op tijd te springen!! Is op zich heel makkelijk!! Je moet gewoon zo dicht mogelijk bij hem blijven, uiteindelijk versla je hem wel!!
omega is best wel easy ja maar dat optijd jumpen is zo klote, maar ik versla hem in easy met gemak, in normal word het al moielijker, en bij het voorfilmpje in het bos met hayabusa met zn pijl en boog daar heb je van die legerpolitie gasten, ergens las ik dat je die ook kon krijgen ofzo. welke secret characters zijn er nou? mn favo tag team is jann lee en hayate, zijn daar meer costuums voor? [edit] ik vind het wel jammer dat ze chinees ofzo praten
Alleen Ein kan je erbij verdienen, verder geen secret characters. Voor alle characters zijn extra kostuums te verdienen.
ik heb gehoord van iemand maar ik zeg niet dat het klopt dat als je story mode met iedereen uitspeelt op alles difficulties krijg je genra... en genra is omega dus...
Denk niet dat het klopt.. Anders zou het wel op die diverse DOA 3 sites te vinden zijn!! Maar Genra is Omega uit Deel 2!!
ja, maar die gasten in doa3 zeggen steeds genra dit genra dat, maar als je tgen hem vecht staat bij zn levensbalkje omega:{
hayate heet toch ook ein in doa2 omdat ie gebrainwashed is door doatec.... dat is ook zo met genra... die heet dan omega...