Ben vandaag pas eens echt met DOA3 begonnen, hij lag hier al een tijdje (rewardpack) maar tot nu toe alleen RSC en Halo gespeeld. Nou viel me meteen op dat de harde schijf de hele tijd als een gek ratelt (ook tijdens het spelen), je wordt er echt gek van als het geluid niet zo hard staat. Het spel loopt verder perfect, en aan de dvd is ook niks te zien. Bij andere spellen hoor ik nooit dat lawaai van de harddisk. Hebben meer mensen dit lawaai/geratel van de harddisk met DOA3, maw is dit normaal? (Luister nog eens even aub) En als het niet normaal is, wat zou ik eraan kunnen doen, want ik kan dat spel natuurlijk niet ruilen omdat ik het in het rewardpack gekregen heb. Tnx.
ik hep het zelfde probleeem bij DoA 3, hij rateld als un gek, terwijl hij dat bij diej andere spellen niet doet
Okee daar ga ik weer of ik ben doof of mijn box maakt echt minder geluid als die van jullie allemaal want ik hoor dus bijna helemaal niks van dat ding wat ik niet zou moeten horen. Okee ik ben lawaai gewend van mijn p4. En ja ik heb me geluid altijd iets harder staan. Maar wat maken jullie een probleem ervan als je alleen maar een hd hoort werken.
het ratelen viel me gister ook op dacht dat m'n xbox kapot aan het gaan was maar er zijn dus meer met het fenomeen
Ik heb er een paar theorieën op los gelaten. Het ratelen wordt veroorzaakt door dat de processor en videokaart de data-stroom van het spel niet goed kan kunnen. En dat de HD gewoon dient als tussen opslag. Maar een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat de HD het gespeelde spel op de HD opslaat , om vervolgens het weer te kunnen afspelen in de replay.
Omdat het niet echt gezond klinkt, hij blijft echt aan 1 stuk door ratelen (echt hard geluid). Dus ik vroegg me af of dat normaal is, omdat ik dat bij geen ander spel gehoord heb.
ik heb er ook geen last van. maar kan ook zijn dat je hd naar de kut gaat. hier in de pc hadden we ook dat hij meer geen ratelen. daarna zij hij kloenk kloenk af en toe. en daarna was hij kapot
Maarre, bij jou is die hd dus ook als een gek bezig tijdens DOA3? Ik hoor het nu van meer mensen, dus zal toch wel normaal zijn. Maar vreemd dat ze dat dan niet ff in het boekje zetten ofzo, want het klinkt net alsof er iets niet goed is.
ik heb nog ff gecheckt. heb zonder geluid aan doa3 gedaan en hoor heel zacht shh(cd) krrr(hd) shhh(cd) krrr(hd) maar dat is zo zacht dat als een speld valt dat nog veel harder gaat alhoewel, dit is niet in bv amped. dus dat zal wel zijn wat je bedoelt