DOA3 speeltips

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 29 apr 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij wat speel tips geven?? Ik heb niet het idee dat ik verder kom.
    Wat maakt een goede DOA3 speler.
    Kan iemand ook verklappen hoe ik een throw kan counteren?
    En met wie speel je het liefst?

2. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Een throw overnemen doe je met ieder character weer anders maar het is met of X of met Y....
    Ik speel meestal met Jann Lee want daar kan je goede combo's mee maken en met Kasumi omdat zij vet snel is...of Bass :D

3. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gauw je Ein hebt, die kan wat achter elkaar doen!! Zack is ook niet te min. maar als je Team-battle mode doet moet je samen gaan met jann-lee en zack, een onverslaanbaar team voormij!:cool:

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die jan lee kan ik niet uitstaan, die maakt echt kippegeluiden

5. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens Cyberlaui:D In die Tag mode vind ik t ook fijn om die Bayman en Bass samen te gebruiken, lekker lomp, en bovendien is Bayman ook nog niet zo verschrikkelijk sloom

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet bij Jan Lee altijd denken aan Lui Kang uit Mortel Kombat. Op zich kun je toch vrij aardig matten met die Jan Lee vinnik, maar ik speel toch het liefste met dat vrouwtje wat al die wrestling-technieken kan... Tina geloof ik :confused:

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    <--------- mijn favoriet

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jan Lee, is de Bruce Lee van DOA 3, dezelfde vecht stijl (dat is namelijk bruce lee's vechtstijl, Jeet Kune Do, die heeft hij zelf bedacht.) en dezelfde geluiden. etc.

dat je het even weet.

9. eddy-b

eddy-b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doa3 boost disc?

In de UK hebben de lezers van Xbox magazine een cd gekregen die je bij/met doa3 kan spelen. hier staan cheats en en extra kostuums :eek: :9 op!
    Die wil ik ook!!! maar hoe?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    EHm ehm zover ik weet heeft de Europese en Japanse die zooi al ingebouwd, en krijgt alleen de US die disc met uitbreidingnen (die wij dus al hebben)

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Doa3 boost disc?

America/Canada heet dat, niet UK.

12. Darkie

Darkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het liefst met Christie. Lekker snel en kan behoorlijke meppen uitdelen :) Plus ze ziet er nog lekker uit ook :)
    Ik weet niet of er nog veel verborgen kostuums in het spel zitten die je moet unlocken maar ik vind het zover een beetje matig. Elk karakter maar 2 kostuums en alleen als je bij bepaalde figuren op een andere knop drukt bij de karakter selectie dan krijg je een 'verborgen' kostuumpje. Bij DOA2 kon je een hele kledingkast unlocken met iets van 6 kostuumpjes per personage. De filmpjes zijn een leuke toevoeging (miste ik bij DOA2) maar voor de rest valt er weinig te 'verdienen'. Neemt niet weg dat dit een hele vette fighter is hoor :) Vooral de tag matches zijn leuk. M'n favouriete 'paar' is Christie samen met die kickboxer... naam effe vergeten. :)

13. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van het Cheats en Tips onderdeel hier? :)

ga daar maar eens kijken, staan regelmatig tips voor games. ook voor DOA3. suc6 :)

14. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, staan daar enkel hoe kostuums te unlocken. Een mooier kostuum maakt mij niet een betere DOA3 speler, toch :confused:

15. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel de moves van de spelers opzoeken en gebruiken en niet gewoon een beetje rammen! Druk op start en check de moves en probeer ze even 1 tegen 1...

16. Xessiah

Xessiah BMX XXX rule

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik Leon of Bayman met Ayane in Tag Mode.
    Ayane speel ik vaak.. zij is net twister met ledenmaten.
    Die Combi maakt mijn team egt onverslaanbaar...
    ik krijg altijd een rilling als ik Bayman of Leon iemand laat breken.
    egt Bottenbrekers.:'-(

17. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hayabusha is goeie, en kasumi ook ... verder is drunkenmasterguy ook lache en BASS ARMSTRONG helemaal vet :D --> me favourite aye!

verder heb ik geen nieuwe pakkies, maaruh weet iemand mischien wat die ninchacku (of zo die 2 stokkies met een touwtjie er tussen xtra geeft ...)

mzzl Munc and Abe

18. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Favo's :confused::
    Kasumi (Snel slaan & trappen)
    Ayane (Snel trappen)
    Christie (Snel slaan)
    Verder hebben ze allemaal wel vette throws...En 't zijn chickies...Die tellen dubbel mee...:D

Goede DOA'er :confused::
    'T is maar waar je goed in bent...:p

19. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ging over die boosterdisc.
    Is dat wel zo Wouter? Tenminste, zag op een of andere site wat kostuums van die boosterdisc en die zitten nog niet op mijn DOA3 (Bikini voor Helena etc. etc.)
    Anders koop ik dat magazine wel.

Godver die XBox is wel een RIP in m'n vrije tijd. Had het al niet vreselijk rustig en heb nou helemaal geen tijd voor de dingen die ik wil doen (Netwerk op xbox installeren, DOA3 eindelijk es leren)!

Deel Deze Pagina