K heb laatst DOA3 weer ns uit de kast getrokken want ik wil graag al die pakjes is een keer halen.. Maar ik kom bij Survival vaak niet verder dan 10 mannetjes welke tactics gebruiken jullie om flinke scores te halen want die combo's uit de exercise mode vergeet ik toch vaak..
zoveel mogelijk down attacks doen he..... werkt het beste met leon of tina.... met die 2 kan je ze op de grond hard nakken en als ze in de lucht zijn kan je ze pakken
ik snap iets niet... altijd als ik moves van die ander wil counteren, lukt het niet, want je weet niet of hij een down, middle of high attack doet dus je weet niet of je down+X, back+X of up+X... welke doen ze het meest, want tijd om te kijken waar je moet counteren lukt me echt niet... :{
Je moet toch weten wat je doet wil je echt ver komen, ik haal zelf steeds tussen de 50/60, maar dat is nog lang niet genoeg voor het goud, en het goud van de survival is het enigste dat ik nog moet halen Het beste lukt het trouwens inderdaad met die lucht/grond moves van leon en tina. Ik zelf kom het verste met kasumi en ein, maar dat zal per persoon verschillen denk ik. En niet te veel bezig zijn met het counteren, dat heeft geen zin...
tja Ik haal er meestal rond de 50. Het meest speel ik met Ein en Hayabusa omdat ze elkaar heel goed afwisselen ( Ein kan goed counteren, Hayabusa goed grab moves) Maargoed, ik heb ook nog steeds geen goud gehaald, snik snik.
Goed aanvallen.. Beetje afstand houden, dan afwachten.. Toeslaan, verdedigen.. Hoekje drijven. Hard beuken.. Goeie combo's maken.. Verschillende combo's maken.. Dus niet de hele tijd hoge trappen.. Maar combo van hoog naar laag maken of andersom.. Veel grabs maken... Zoiets..
Wie... Wie heeft er eigenlijk al alle pakjes. Ik al een paar maanden, vooral Tina's 3e pakje is leuk.
Variatie is het sleutelwoord in survival mode. Niet een set van moves is altijd gegarandeerd suc6. Zelf speel ik veel met Jann Lee omdat hij een paar goede finishers heeft en erg snel is. Verder is het zaak alle poppetjes goed te kennen en de moves direct te herkennen en daarop counteren (natuurlijk zelf ook aanvallen en niet alleen counteren). Dat is een beetje mijn taktiek suc6!
Sorry trouwens hoor, maar die pakjes hoef je toch niet te winnen?? Gewoon als je pakje mag kiezen op x, y of a drukken ( soms in combinatie met linker trigger) Iedereen heeft namelijk 2 standaard pakjes. Die van kusumi kan je winnen door exersize in sparring uit te spelen en die van Zack door 20 wins in survival te halen. Maar de rest kan je toch met knoppencombinaties halen? Ik heb nu met iedereen 4 pakjes. 2 standaard en 2 die je kan kiezen met andere knoppenkeuzen, of 3 standaar zoals bij Zack en 1 met andere knoppenkeuze. Kan je er NOG meer winnen dan??
Heeft iemand dat 3e pakje van Gen Fu trouwens al? Jezus wat ziet die er dom uit in dat Kabouter Plop Pakje. Ik heb hem gehaald door gouden medaille in Time Attack t ehalen ( onder de 4:30:00 blijven)
Hoe krijg je dat viking-pakje van Bass?? verder heb ik er al een paar, maar die ground attacks zijn zo irri....