ik las net op de Xbox boards van IGN dat DOA3 vertraagd is???????? klopt dat, of is het maar zo'n stom gerucht!?
begint dat gezeik nu al? ding is nog niet eens uit straks krijgen we weer van die Duke Nukem forever dingen die zou op een dag nog maar 3 weken op zich laten wachten, dat is nu 2 jaar geleden
maar heeft Tecmo het nou al bevestigd, of geven ze geen commentaar? op de IGN boards zeggen ze nou weer dat microsoft zegt dat het maar een gerucht is...
Die vaagheid in launchtitels en het wel of niet op tijd uitbrengen van spellen hier vind ik het enige wat Microsoft beter had kunnen aanpakken. Wil bruut spellen kopen en weet nu nog steeds niet alle launchtitels!?! Niet dat ik nooit op internet zit ofzo.
pff wat een gezeur om 1 titel hij komt twee weken later nou en! er is een goeie reden voor -extra moves -meer kostuums -extra levels dan ga je toch niet zeuren om twee weken!
jah en je leest het alleen op IGN ik weet het niet hoor. Maar ik wil wel 2 weken wachten op extra levels, moves en pakjes Brute Force word een launchtitel, dus daar vermaak ik mij wel mee.