DoA3 Vraag Als je met ze tween tegen de pc gaat volgens mij Tag Battle dan kun je steeds elkaar derin roepen dus dan hij weer en dan ik. Maar wat moet je nou precies drukken om elkaarerin te roepen.
Cyrillus --> Als je in het hoesje kijkt (die groene) dan zit daarin een boekje lees dat eerst 'ns door en zoek dan eens op i-net en daarna kan je een thread openen! ]:-
Damn wat een topic zeg. Net zoiets als... als je met Halo wilt schieten op welke knop moet je dan drukken. Gele kaart hoor. ]:-
btw ... als je op omlaag en de black button tegelijk drukt, dan doet de andere (je tagpartner dus) een down-attack-move... mzzl Munch and Abe
Hey, die wist ik nog niet. Heb nu ff geen tijd om het te proberen maar je ook naar voren kijken (dus in de richting dat je kijkt) en zwarte knop gebruiken? Want soms komt ze ander er idd in met een aanval maar wist nooit precies hoe dit moest (had er ook niet zo'n behoefte aan die op te zoeken).
links en rechts in combinatie met black button resulteert in binnenkomen met een kick of een punch ... mzzl Munch and Abe