Ik heb gisteren Virtual Fighter 4 op de kast gespeeld in een spellenhal. Ik persoonlijk vind DOA3 veel gaver, mooier en sneller, jammer voor VF4. Heeft iemand anders deze ook al gespeeld en wat vind je ervan?
ik heb vf4 en doa3... en ik ben het met je eens.... doa3 is mooier sneller en leuker dan vf4.... maar ja vf4 is echt een spel waar je van moet houden.... you can either love it or hate it....
Ik heb VF4 no nooit gespeeld, maar het schijnt de beste Fighter te zijn die er is.. Ik heb wel DOA3 en die is wel mooier, maar of die ook beter is.?? Misschien maar misschien ook niet, ligt er denk ik aan waar je van houdt.. DOA en VF hebben beide een diepe gameplay!
Mwah....Virtua Fighter schynt gewoon veel dieper en meer gebalenceerd te zyn etc...dus ik ben benieuwd... Ik heb alleen VF1 en 2 gespeeld in e arcades vroeger, maar dat was uiteraard erg leuk, maar dat kwam ook omdat 3d fighters toen nog erg nieuw waren enzo... (duh...vf was de eerste ) Ik denk dat de graphix wel wat beter zullen zyn op de Xbox, plus die mode dat je je eigen mannetje dingen kan leren ofzo en die extra dat je allemaal extra stuff zoals brillen enzo kan unlocken, is ook erg tof uiteraard... Hy zal in ieder geval niet SLECHT zyn ofzo...dat weet ik zeker....maar verder is het uiteraard altyd een persoonlyke keus welke game je leuker vind, VF4 of DOA3... VF4 duurt wel langer voor je alles geleerd hebt etc...
Vf4 heb ik nooit gespeeld, wel saturn vf2 en arcade vf3 (+ dc vf3tb, minder leuk dan de kast op een of andere manier). Op de saturn heb ik doa gespeeld, dc doa2 en nu dus 3 op de xbox. Vaak hoor je dat vf een skills spel is en doa button-bashing: daar ben ik het totaal niet mee eens. Vf is moeilijk om mee te beginnen, het duurt echt lang voor je meer kunt dan pppk. Maar als je lang speelt is doa echt niet minder diep. Slightly off-topic, maar ik vind het jammer dat die bounce-mode die je op de saturn had er niet meer is bij doa2 en 3. Nee, niet de borsten, maar je had bij doa1 een explosieve danger zone die in bounce-mode de hele ring bestreek. Als je dan viel werd je de lucht in geworpen. Ideaal om waanzinnige floating combo strings mee op te zetten.
Wat ik altijd prees in VF2 enzo, is dat je echt met elkaar 'op de vuist' moest en je elkaar niet van afstand met zgn vuurballen-of-wat-dan-ook kon roosteren. Daarbij had je ook niet van de rare groene of blauwe 'stofwolkjes' als je elkaar raakte! VF was terug naar de basis en ik hoop dat dat bij VF4 ook zo is. Ik zal hem in elk geval kopen, zodra ik de kans heb. DOA3 huur ik nog wel een keer om m'n Xbox-naam te veranderen...