DOA3 Xbox Item Weet iemand hoe het zit met dat Xbox Item, Wanneer je het krijgt?? gaat het om hoeveel punten je hebt of hoeveel mannetje je hebt verlagen?? Please Tell Me!!
Voorzover ik weet verschijnen die XBox items random in de Survival mode als je iemand afmaakt of een ground attack op hem uit voerd. Tussen al die goud zakjes en vlees enz. soms een XBox item
Re: DOA3 Xbox Item Alstublieft: http://pub72.ezboard.com/fdoa3gaidenforumfrm5.showMessage?topicID=33.topic
Zo'n Xbox Item FUCK man die had ik eerst ook in survival mode gehad ik heb net doa3 en niks geunlocked. Dat Xbox Item is dat en witte X met groen erin man ik had um moeten paken!!
Totdat een of andere !@#$ je weer een kick naar de andere kant van de arena schopte zeker. Daar baal ik ondertussen ook wel vet van je Maar goed eerst maar es ff Kasumi regelen he he he he
die van kasumi blijven bij mij nie staan, ( die ene die je in de exercise mode moet unlocken..........zwaar kut joh!! )
Moet je even naar het beginscherm gaan, daarna naar options en weer terug naar beginscherm.. EN TADAA GESAVED!!!!
ik heb er 1 keer 1tje gehad maar ik word er echt gek van, door down attacks te doen krijg je een xtra item, dus dat probeer ik steed te doen en dat lukt ook wel maar met kasumi gaat dat dus echt voor geen meter: die down attacks lukken bijna niet omdat precies dezelfde knoppen ook een andere aanval zijn (als die ligt dan zou die dus de down attack moeten doen) maar dit gebeurd dus nooit en lukt het me een keer wel dan rolt die weg (kan dit eigenlijk wel??)
Als je iets geunlocked heb dan moet je gewoon eerst quiten en dan gaat hij weer naar het begin schermpje 'press start' en dan tussendoor gaat hij saven. Trouwens ik heb nu kasumi 4 jann lee 3 hayate 3 christie 3 en ein 3 maar die 5e van kasumi lukt me nooit want dan moet je tag battle voor 70% hebben of zoiets en dan moeten hit,hold en throw allemaal op minstens 30% zijn das zwaar kut. Maar ik ben nog maar 1 keer dat xbox-item tegengekomen en dat was met kasumi en dan krijg je ook gewoon een xtra.
Ik ben blij, ik heb vandaag de laatste twee ontbrekende pakjes gehaald (van Brad en Ein), ik heb ze nu alle 22! Ze hadden van mij alleen wel wat minder schoolpakjes mogen maken!