ff 2 vraagjes.......... - 1. als ik het 3 kostuum van dat ene wijf unlock ( die allereerste die je uit de rij kunt kiezen ) dan blijft ie niet staat als ik m'n boxje een keer uit en weer aanzet. waarom blijft ie niet staan?? en heeftiemand hier iets voor. - 2. weet iemand mischien een site, waar je alle cheats van Doa3 af kunt halen ( met alle tips hoe je de kostuums kunt unlocken enz.............) als je het weet meld het dan ff alsvast bedankt........................ greetz................
alleen op vraag 2 weet ik iets www.gamewinners.com www.gamefaqs.com weet niet of ik dit mag plaatsen zo niet haal het dan maar weg
klikkerdeklik! En als je een pakje hebt dan moet je even naar het startscherm gaan en dan naar options, en dan weer terug.. Dan saved hij automatisch!!! Keej!! Als je dat niet doet, dan wil hij weleens niet saven!!!
Heb je tips en cheats sectie al gevonden in dit forum? Heb je uberhaupt wel gezocht? http://archief.xboxworld.nl/forum/forumdisplay.php?forumid=17 Huppa, daar staat alles in. Als je maar zoekt!
"Zoek en gij zult vinden", oke dat was weer een onnodige reply van mij . Ik ga maar weer voordat men boos op me wordt