DOA4 op de GameCube2?? YEAH RIGHT!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Star Of Sorrow, 31 dec 2003.

1. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    zat zonet even even op gameqube.nl te kijken bij het niews en daar vond ik dit:
    "Misschien krijgt de NES5 wel een game met hele dikke tie...prammen bij de launch!

Developer Tecmo heeft bekend gemaakt Dead or Alive 4, het vierde deel in de met-babes-overgoten Dead or Alive beat 'em-up serie gecanned te hebben voor de Xbox. De game zal verschijnen op de volgende generatie consoles... "

http://www.gameqube.nl/article.php?id=3005
    er staat bij bron: gamefront

nou heb ik even op google gamefront opgezocht en daar staat www.gamefront.de als eerste dus ok ik even kijken en er staat gewoon helemaal nix over DOA4 naar de nintendo of dat de game stop gezet is.

ziin die gasten soms aan het dromen? eerst het verhaal over rare en nu dit.....

2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel bullshit zijn. Dat soort sites nemen graag dit soort onzin geruchtjes over in de hoop een boel hits te scoren...

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    LOL dus als ik het goed heb is dit de tweede nieuwsitem die op gameqube.nl staat waar helemaal niet van klopt. (Net ook al dat verhaal over Rare) Dus ik weet het allemaal niet hoor

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    *kijkt naar plaatjes :eek:

Dat zijn DOAX plaatjes man! Wat een onzin. Iig gaat het niet over Xbox-games.

-> overig

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    my words exactly.....

Maar het is wel zo dat DOA4 nog niet officieel is aangekondigd, de verwachting is wel op Xbox maar geruchten wijzen ook op Xbox 2 of andere Next gen consoles....

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Bullshit, DOA4 en DOA online nog steeds voor Xbox, aldus de tecmo meester himself :)

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mensen wat is dit een onzin, als ze zo graag multiplatvorm games uit willen geven zouden de doa3 ook op de ps2 en gamecube gemaakt hebben en doa online al helemaal met het nu online netwerk van sony.
    Neee, de baas van tecmo heeft zelf gezegt alleen doa game suit te gaan geven op de xbox, dat moest ook wel want ninja gaiden is ook only xbox en doa online ook.
    Dit is gewoon een gerucht net zoals dat pes 3 op de xbox zou komen.
    Gewoon vergeten die handel

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer een publiciteits stunt van GC

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.101
    Tja, persoonlijk lijkt het me ook wel dat de game gewoon naar de xbox, of xbox 2 gaat, ivm de goede werkrelatie/verstandhouding tussen microsoft en de maker van DOA, dus eigenlijk zie ik het niet zo snel gebeuren dat ie naar een ander platform gaat. Maar wie weet!? De serie begon als multi-platform (deel 2 in iedere geval) dus héél misschien zou dat weer kunnen gebeuren.

MAAR....er zijn OOK geruchten dat Nintendo en Microsoft SAMEN een next gen console gaan maken... (justplay.nl)
    Dus mocht dát waar zijn, dan zou het natuurlijk een stuk minder vreemd zijn...

10. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    T zou wel mooi zijn.. ik hoop dat nintendo ze krijgt.. :)

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    is techmo's uitgever is tegenwoordig toch Microsoft? Lijkt me dit erg onwaarschijnlijk.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    DOA4 komt niet meer uit op deze generaties consoles (heb ik gelezen in een interview, ik denk zelfs hier op XBW), maar op de krachtigste van de volgende generaties imo. Maar ik denk, zelfs als de N5 de krachtigste van de 3 is, dan DOA4 niet op de N5 zal uitkomen door het (te) kiddy imago van Nintendo en het publiek waar Nintendo zich opricht (in aanneming dat Nintendo nog altijd 'kiddy' blijft).

Deel Deze Pagina