DOA4 probleem: unlocked achievements pleite.. HELP

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door love2game, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai.

    Wij hebben de 360 en spelen momenteel Dead or alive 4, maar gisteren hebben we allemaal dingen unlocked en deze staan ook gewoon bij ons profiel, maar kunnen bij het spel zelf niks meer terugvinden. Alle poppetjes en kostuums en bekers van het tournament zijn allemaal weg, terwijl we ze gewoon bij ons sign in wel hebben staan. Graag info wat we hieraan moeten doen, we zijn al de hele ochtend bezig ze terug te halen in het spel, maar het lukt niet. Misschien een instelling, maar we willen graag met onze achievements verder spelen: in het spel zelf staat niets wat we behaald hebben.. :'-(

    Graag hulp. Thanks en grtz love2game
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    er zit een bug in dead or alive dat je je savegame kan verliezen als je meer dan 2 profielen op je 360 hebt staan en met beide doa4 speelt (althans dat heb ik op een aantal fora gelezen). Misschien dat er een manier is om het terug te halen maar zo 1,2,3 weet ik er geen...

    Hier een artikel erover:
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  3. dcxboxfreak

    dcxboxfreak Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier ookal over gehoord. Het is een savegame glitch, weet niet precies wat het is maar ik dacht dat hier al een update voor was dat dit gefixt werd.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    die artikelen zijn ook allemaal best oud en een update had dit inderdaad als verholpen dacht ik maar schijnbaar toch niet goed genoeg. Of heb je geen live zodat je niet hebt kunnen updaten love2game? (hoewel updates soms ook offline gedaan kunnen worden, had ik bij prey namelijk)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Één topic openen is genoeg hoor. :+ Ze staan trouwens in het verkeerde forumdeel, maar je kunt het sowieso altijd beter proberen in het Doa4 topic.
    Anyway, het is dus gewoon een bug. Je moet even je xbox aan een internetaansluiting of je computer hangen, dan DOA4 spelen en je xbox download een update en dat verhelpt alles. Als dat geen optie is, dan moet je simpelweg speler 2 niet laten inloggen als je multiplayert. Je hoeft geen profiel te laden om met meerdere mensen te spelen, dat is een optie.

    Echter, dit topic staat verkeerd én is dubbel, dus die gaat dicht. Als je nog vragen hebt, check even dat DOA4 topic dat ik net linkte. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina