net me cursus japans binnen gekregen, mischien kan ik dit over een tijdje (mischien iets langer) vertalen
Je ziet overal wel van die prachtige filmpjes cq foto's ,maar niet hoe het spel gespeeld moet worden. Maar het spel staat wel op mijn verlanglijstje.
Well, this game is not on my wanted list. I don't think this game will be much fun. Just like DOA3, it's fun at first but after playing it for a while it's no fun. Yes, I know this is a totaly different game an it's not about fighting at all, but if I know Team Ninja, this game will probably be all about the graphic, not the gameplay...
jaaaah, vindk ook, wel mooie graphics ezo, maar nix over de gameplay. Maar ik ga hem wel kope, lijkt me best een tof spel!
Waren wel oude plaatjes. Ik heb vanmorgen voor het eerst Beach Spikers gespeeld. Best wel humor zo'n volleybalspel. En DOAX kent "leukere" karakters. Ik ga em wel kopen.
die plaatjes staan al dagen op http://www.neotaku.com/doax/index.php daar staan trouwens nog veel meer en mooiere plaatjes een aanrader voor mensen die er nog niet geweest zijn.