Een superhete zomer! Check www.tecmoinc.com voor ALLE screens van DOA Xtreme beach volleyball, het spel wat al je Playstationbezittende vrienden (niet echt vrienden als ze er een hebben) willen hebben, maar nooit zullen krijgen.
Erg aardig van je.. Maar de meeste pics staan zover ik weet ook op Xboxworld.. En ik raad je aan om heel eventjes te verdiepen in de zoekfunctie hier op het forum!! Zijn denk ik wel een paar threads over te vinden.. Maar toch.. Thnx..
Als je een topic met de name: Eeen superhete zomer! in een general harware/xbox chat plaatst vind ik de topic name niet hiet thuis horen. Dus volgens de normale regels ff erbij gezet dat het om DOA Xtreme Volleyball gaat. Verder boeit het me geen ruk hoe hij het topic noemt
[offtopic]HAH! Dan moeten jullie de regels toch wat meer op 1 lijn zetten...Een van mijn threads werd gesloten vanwege de topictitel, terwijl het niet eens om modden, CD-R's of offtopic shit ging......een forum als dit zou toch een sety regels moeten hebben, of niet......correct me if i'm wrong here [/offtopic] Geiluh Wijvuh!
Ja klopt hoor, maar de regels zijn wel beetje versoepelt. En persoonlijk let ik er niet zo nou op. Anywayz heb je het topic dan nog, kan ik ff kijken. By the way, they DOAX chickz rule !!