Ik ben nu 6x opnieuw mun 'vakantie' begonnen met Kasumi; ik heb een hoop bikini's en andere accesoires bij elkaar gekocht. Maar ik heb het idee dat er geen nieuwe stuff meer bijkomt. Hoe komt dat? Moet ik de game soms ook met andere characters gaan spelen? Krijg je dan andere bikini's? Thx guys, ik kon het niet vinden in het centrale topic (dat overigens véél te groot is; zo onoverzichtelijk als de pest!)
Verplaatst naar Games Help >> Owh, btw.. Elke character heeft dacht ik haar eigen badpakjes. Je kan het spel wel 6 keer uitspelen met dezelfde character maar je zal dan geen andere badpakjes krijgen. (Ik kan me ook vergissen :{ )
Bij hetzelfde character zijn het per dag andere pakjes maar iedere vakantie komen dezelfde terug. Ieder character heeft zijn eigen pakjes.
Dus het is de bedoeling dat je alles verzameld voor iedere character? Je kan dus als Kasumi geen pakjes van Chrissie aantrekken bijv.?
Jawel, als je met Christie samen speelt en je speelt goed, dan krijg je soms pakjes van Christie. Je kan ook met Christie spelen en dan een team vormen met Kasumi en dan Kasumi pakjes geven als cadeau.
Wacht effe.. Als ik met chrissie speel, en ik geef pakjes aan Kasumi. Kan ik die pakjes dan aandoen als ik zélf weer met Kasumi ga spelen? .. of nie
Aha! dus je kan uiteindelijk wél de pakjes van bijv. Chrissie aantrekken als je met Kasumi speelt! je moet ze alleen eerst aan Kasumi geven, als Chrissie zijnde.
Yep, of je vormt een team met Christie wanneer je speelt met Kasumi en je houdt Christie tevreden (door geschenken te geven die ze graag heeft en door matchen te winnen), dan zal Christie jou ook geschenken geven (soms zijn het pakjes, soms waardeloze items).
tsja, als je de game niet hebt is het misschien een vreemde gedachte Maar de game is zwaar verslavend, hoofdzakelijk door het hoge verzamel-gehalte. Het volleyball gedeelte vind ik overigens ook briljant; snelle actie, met lange rally's en verschillende characters (je merkt echt of je speelt met Hitomi of Helena bijv.). Aanrader! *)