Ik heb DOAX geleent, maar er zit geen boekje bij... is het normaal dan na ongeveer 15 dagen het eiland ontploft (dmv een vulkaan uitbarsting?)... En is de game dus echt zo kort??? Als dat zo is vind ik het een beetje een flut game... Alvast bedankt voor het antwoorden..
ja , maar als je met de zelfde save een andere( of het zelfde meisje) neemt behoudt je alle spullen en je geld
hmmm ook me geld... ok bedankt!.. maar toch vind ik het een beetje dom gedaan... waarom moet dat nouw weer ontploffen... naja zal wel... Bedankt Da Big Man!
Dat is alleen als je met hetzelfde meisje terug speelt. De game onthoud voor elke meisje hoeveel geld en welke pakjes/items je hebt, dus je verliest niets voor de ene character als je met een ander character begint.
Ja,ti's sowieso al een bizarre game natuurlijk, en bovendien ook nog eens japans: Typischshe Aziaitische humor zullen wij mar zeggen...hoewel ik het ook wel grappig vind hoor
De game lijkt kort omdat de vakanties kort zijn, maar je moet met meerdere karakters spelen, spullen uitwisselen om de echte lengte te ontdekken.
het is niet egt dat dan de eiland omploft het is gewoon de vakantie zit er dan op en gaan ze lkkr naar huis