DOAX vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 31 aug 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi mensen,

sinds kort heb ik opnieuw DOAX aangeschaft, en ik ga er helemaal voor; ik wil alle badpakjes met Hitomi verzamelen (en later maybe nog met 2 anderen) Om dit te doen moet je meerdere vakanties spelen, I know. Maar mijn vragen zijn:

- Houd je je geld als je bv. eerste vakantie met Hitomi speelt, dan Christie en dan weer Hitomi? Of ga je terug naar 10.000?
    - Houd je je sociale contacten?
    - Is het mogelijk ALLE pakjes te krijgen met 1 char? Ik weet dat je sommige pakjes alleen van Zack kan krijgen met n bapaald char, maar dan is het toch mogelijk om die pakjes weer ongeopend door te geven? Of niet? En ik moet nu toch vakantie na vakantie spelen, en telkens de hele Sports Shop opkopen en alles ge-giftwrapped aan Hitmo geven?

Thnx in advance :)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    - Ja
    - Ze worden iedere keer gereset wanneer je een nieuwe vakantie begint.
    - Ja, denk ik.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja
    gereset
    en ja :cool:

maar dat je doax een keer hebt weggedaan man, het is dé xbox game tot nu toe :cool:

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, exclusieve badpakken/items kan je niet doorgeven. Niet herinpakken en ook niet weggeven voordat je hem opent. Iedereen heeft zijn eigen exclueive badpakken en daar zijn hun collections ook op ingericht (er is dus geen plaats voor andermans exclusieve dingen).

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Re: Re: DOAX vraagjes

Hoe doen die gasten van Neotaku dat dan?

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Re: Re: Re: DOAX vraagjes

Die doen dat niet. Die maken gallerys van badpakken op ieder karakter en ze maken speciale Character-exclusive suit galleries van 1 persoon. Die exclusieve badpakken laten ze ook maar op 1 karakter zien.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ook vraagje over DOAX (heb de game nu een weekend).

Krijg nog wel eens 1000 (of 2000 bij een sprongservice) kado als zijnde 'nice shot'. Kan ik meer halen dan die 1000 p/keer?

Ook ben ik denk ik gokverslaafd :mad:. Heb nu al een paar keer op een slotmachine gespeeld, waarbij de prijs geen prijs was maar een straf, met tot gevolg dat ik al meer dan 1 miljoen heb verspeeld. Kan je ook winnen op die slots?

8. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je kan ook winnen.
    Slot machnies rulen! Ik speel altijd Violet Pixy, de meest rechtse, van Ayane. Je wint vrij vaak en veel, maar je kan zomaar eens verliezen.... goede balans daartussen en het verlies valt nog wel mee.

Maar goed, je kan dus alle pakjes verzamlene op de exclusieve na... Jammer, ik had mijn Hitomi graag gezien in dat cowboy-pakje van Tina :p Maar, welk char heeft dan de leukste exclusives? Enige tips, zodat ik hierna de juiste keuze maak? Ik wilde eigenlijk Christie doen...

9. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik vond toen - en nog steeds - dat het eigenlijk heel eentonig is. Maar het is dan wel weer zo dat je meteen minimaal een uur hooked blijft als je eenmaal ff begint.....

EN ik heb m destijds geruild voor PDO, een goede ruil IMHO want PDO is echt een van de mooiste Xbox spellen to date...

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel ik vind Hitomi de leukste badpakken hebben maar daar speel je al mee8)

Deel Deze Pagina