Er wordt al een hele tijd constant gepraat over DOAX, en er zijn heel vaak nieuwe screens. Ik vraag me af of iedereen het spel ook gaat kopen, of alleen op de screens zit te kwijlen. Want het spel zelf is niet echt fantastisch, wel een paar aparte dingen, maar verder niets bijzonders.
Neej, totaal geen interesse in flat ass cyberchickzz.. Geef mij maar Outlaw Volleybal..lekker online gamen..
Jah, dat heb ik dus ook. DOAX lijkt me wel leuk, maar zoveel geld heb ik nou ook weer niet. Als je em wel koopt geef dan ff reden, anders is het wel een beetje domme thread
kga em waarschijnlijk niet kopen.. hou niet zo van volleyball games.. en ik ga em echt niet kopen om een beetje op pixels te geilen ofzo
uhhm... RE = Resident Evil???!! oh neej... RE = Racing Evo..... 'Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.' vandaar dat de Gamecube en PS2 fanboys altijd zo over de zeik gaan als je xbox noemt btw. ik ga DOAX nie kopen... is gewoon incashen op de boobs van Tina..
Absoluut niet, hou niet van dit soort games, geen volleybalfreak, en ook zeker niet omdat er zogenaamd leuke damen is rondhuppelen.
Maybe ooit tweedehands via Xbazar maar gelijk in de winkel kopen? Nooit. Er zijn wel meerdere games die het geld waard zijn om gelijk te kopen.
ik ga em kopen en 2 dagen later ga ik die ratingbureaus of hoe die ook heten aanklagen omdat ze de game M rated hebben gedaan, dus ik verwachtte nudity en die zat er niet echt in! Zware trauma's aan over gehouden en als dat niet lukt en ik vind em niet leuk dan breng ik em gewoon terug naar mediamarkt
Ik wilde em eerst blind gaan kopen maar nu de meningen in de VS een beetje verdeeld zijn wacht ik nog ff wat meer reviews af voordat ik besluit. Maar ik denk het wel.
oh sorry maar ff domme vraag: wanneer komt het nou ooka lweer uit? ik ben die eene site met al die datums vergeten en de searchknop..... mjah dit leek me gewoon even sneller
JAZEKER KOOP IK DIE, IK BEN AL HELEMAAL AAN HET TRIPPEN DAT HIJ STEEDS WORDT UITGESTELD... *heeft slaapzakje en wekkertje al in aanslag* ( Hij komt pas 14 Februari )
Nee, hij komt in maart Munch... Maar ik ga 'm 100% zeker halen. (Belofte maakt schuld, en ik heb 't mijn vriendin belooft...)
ik weet niet of ik hem koop....het zou me wel een leuk spel zijn om met ze vieren of weet ik veel te spelen..maar in me eentje. ik weet niet. ah ik koop hem wel als ie tegen de 20-30 euro is.