Naam van de clan/groepering:
Dock City troopers (DC)
De volgende games worden gespeeld:
Rainbow Six: Vegas en Pro Evolution Soccer 6 (voor nu)
Bestaande uit hoeveel leden (op het moment):
8 leden
Maximaal aantal leden:
Op het moment geen limiet
Zoekende voor leden?:
Fanatieke Rb6 spelers gezocht
Website:
www.dockcity.tk, voor nu alleen nog forum.
Leeftijdslimiet:
Leeftijd speelt geen rol als je binnen de groep past
Speeltijden:
met name s'avonds
Aard van de clan:
We zijn in eerste intentie een competieve clan. Maar fun is ook heel belangrijk binnen DC
Accepteert clan wars voor de volgende games:
RB6 en PES6
Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan:
Dock City (Rotterdam).Het begon met CoD2. Ik game altijd met een vast groepje mensenuit rotterdam. En dan hoppen we van game naar game. Nu zat 1 persoon van dat groepje in de DKS clan die veel winst boekte op CoD2.Een ander werd toen op aangeven van hem ook gevraagd. Ikzelf was middelmatig in CoD2. Nog niet clanwaardig.
Toen kwam RB6 om de hoek kijken, waar ik wel goed in werd. De jongen die al in DKS zat werd leader en ik werd gevraagd voor RB6. Op een gegeven moment zat ons gamegroepje in DKS. Nu kwam RB6 niet van de grond binnen de clan wegens gebrek aan animo binnen de clan. (We hebben 1 match gespeeld tegen DtS)
Madcap en ik speelden met de gedachte van het starten van een eigen clan. Eerst was daar geen animo voor. Maar nu dat we wat meer mensen online kenden lukte het wel. Ik stapte uit DKS omdat ik het niet eens was met de gang van zaken. En startte DC en richtte een forum op.
Anderen stapten ook uit DKS (overigens niet door aandringen van mij maar door eigen negatieve ervaring) en kwamen bij DC. Daarna heb ik nog 3 members weten te strikken. En hier zijn we dan. Dock City Troopers, deze maand gestart(feb.). Een clan zonder leaders. Iedereen evenveel zeggenschap, een ieder kan ook een match regelen mits daar goed over gecomminiceerd wordt. Nog geen match gespeeld, omdat we nog bezig zijn met organisatie, maar wel gretig.
Dus als je op zoek bent naar een fun clan die ook voor succes wil gaan, schuw niet en sluit u aan.
Huidige leden [9]:
DC v2beta
Madcap NL
Eatdadicup NL
wally wally NL
Hi Teccc
Pagela man
Mikey13s
Pro Gramer NL
D3kker NL
Als de organisatie (ledenwerving) achter de rug is zal ik dit ff updaten.
Laatst bewerkt: 7 mrt 2007