Ik Kan ik me weer een uurtje ergeren aan die trieste mensen die zelf niet gamen, en daarom zeggen dat het slecht is.
Tactical Ops is veel toffer dan Counter-Strike! Oh ja, check ook eens mijn clansite (helemaal zelf gemaakt) www.teammetalscope.be.tf
TO :r :r :r :r Maarreh, als ik het niet vergeet wil ik wel ff kijken Erger me altijd kapot aan mensen die geen verstand hebben van dingen en er dan toch een docu oid over maken.. Overigens gaat het al meteen de verkeerde kant uit als ze de termen 'CS Clan' gaan noemen, 'clans' zijn nooit positief in de media terwijl CS clans niet meer dan een groepje personen zijn die in !!TEAMVERBAND!! tegen andere mensen spelen..
Pappie en mammie vonden dat kindjes gedrag ernstig werd beinvloed door het vele computeren wat hij deed. Pap gaat op onderzoek uit bla bla bla. Eindconclusie: Het viel niet aan te tonen dat geweld onder de jeugd vergroot werd door het spelen van spellen, ongeveer 4% van de zware delicten werd iets beinvloed door games. Amerika hypocriet, je kan er een pistool kopen, maar ho als je een bloederig spelletje speelt.
Heb ook gekeken. Papa schrikt van schiet-spelletje en gaat op onderzoek uit. Daarna krijg je een uur lang verslag van een zoektocht door heel de VS waar Papa 0,0 bewijs vindt voor slechte invloed van spelletjes op kiddo's... Behalve dat ze hun schoolwerk laten liggen door spelletjes, maar dat is ook nix nieuws ofzo, dat zien we al jaren maar dan met oorzaak hobby's, sport offeuh... vrouwen. (Wanneer gaan ze die laatsten nou eens verbieden? )
En ze lieten uitdrukkelijk zien dat de gamers na afloop van een spelletje CS elkaar de hand schudden !!:{ Oftewel "Kijk het zijn best wel aardige jongens, ze knallen elkaar niet af in het echte leven" Veel wat ik zag was best wel herkenbaar en het ging er voornamelijk om de onwetenheid van de ouders en hun kinderen die de hele avond zitten te CS'en.