is het mogelijk als je ics gebruikt documenten zoals muziek en mischien levels te delen lijkt me wel cool moe nu nog wachten op me live kitje zou ik het nu al hebben een extra level ofzo
kan je dat niet kopieren met een memory card??? ik weet het niet want ik kan zo een hoop geld niet uit mijn poeplap trekken.
O ik dacht meenemen naar een ander met een memorycard! Want dat is volgens mij wel degelijk mogelijk! Maar ik ga het niet testen want zoals eerder in deze tread gezegd heb ik daar, op het moment, geen geld voor. Dit omdat ik van plan ben om een nintendo gamecube aan te schaffen
ik bedoel van je computer naar je xbox te sturen enzo kan je op je pc een ding downloaden en dan naar xbox zetten
Als ie omgebouwd is kan het geloof ik wel maar daar hebben we het hier nooit over op het forum, en dat is maar goed ook! Want het kan niet de bedoeling zijn dat we elkaar gaan helpen de gamesindustrie kapot te maken!
ik ga hem toch nie ombouwen das te zonden kan je niet live enzo maar je kan wel coole dingen maar dat moet ik allemaal nie maar kan het niet gewoon zonder jammer