Wie komt er uit doetinchem of omgeving (gelderland) en lijkt het we leuk om een keer een lan op te zetten... Maar dan moet het wel bij 1 van jullie thuis want mijn ma wil niet dat hier allemaal van die xbox junkies over de vloer komen..:{
Ik kom uit Doetinchem en ik weet nog wel iemand, maar we kennen elkaar niet dus denk ik niet dat dat van m'n ouders mag. Ik Xbox wel met die andere gozer. Misschien nog een andere keer...
misschien een kleine lan?? 2 xboxen aan elkaar... Ik ken ook wel 2 andere (broertje en vriend) dus dan zijn we al met ze 5en Als het mag.... *edit* misschien kan het ook wel bij mij thuis...
O misschien kunnen we een keer bij jouw langs komen ? Maar dan moeten we wel met minstens 4 mensen zijn...
ik heb ondervonden dat er bij mij iemand in de klas zit die ook een xbox heeft. Nu zijn we dus van plan om een mini lan party te gaan houden in de herfst vakantie. 2 xboxen aan elkaar, en met ze 8en halo en motogp spelen.. er komen al 5 personen, dus er is nog ruimte voor 3 andere wie o wie komt er uit doetinchem of omgeving?? cyberlaui??