Ik heb hier thuis een jvc home cinema setje staan, die helaas geen optische ingang heeft. Nu wil ik dit setje wegdoen en de boxen houden (want daar ben ik echt tevreden over). Weet iemand of je ergens zo'n los systeem kan kopen, met dvd, versterker, eventueel tuner, en dolby 5.1?? Ik heb ook ergens gelezen over zo'n setje van creative, dtt5300, maar volgens mij zitten daar boxen bij, en natuurlijk geen dvd speler
De THA-5R ofzo veronderstel ik? Heeft idd geen zo'n ingang Ik zou meteen het volledig setje wegdoen incl. speakers, want zulke speakers zijn meestal specifiek voor het desbetreffende setje gemaakt en geven met een andere versterker waarschijnlijk geen zo'n goede kwaliteit. Heb je het setje al lang? Misschien kun je teruggaan naar de winkel en ruilen + bijbetalen voor een duurder model (THA-9R of 10R)? Die hebben wel optische ingangen geloof ik... Succes ermee!
damn ik heb net mooie standaardjes gemaakt voor mijn boxen, en ik heb het setje toch al een paar maandjes, dus naar de winkel gaan zit er voor mij niet in. ik kan me alleen niet voorstellen dat deze boxen op andere versterker minder geluid kunnen geven. Is toch hetzelfde als je in je auto jbl boxen aansluit op een pioneer versterker? Zou toch geen hol uit moeten maken?
Eckie performs scan for Xbox Searching... Searching... Searching... Xbox not found! Conclusie: off-topic!
Die standaardjes mag je altijd aan mij geven, kan er wel gebruiken Ik weet niet hoeveel Watt die boxen aankunnen maar dat zal waarschijnlijk niet al te veel zijn... En meeste (afzonderlijke) versterkers leveren (veel) meer vermogen dus dan zou je niet alleen minder goed geluid hebben, maar je zou ze ook nog kunnen "kapot"spelen...
Ja VERDOEME , dan moet ik het voorlopig maar ff doen met dolby surround. Thanx voor de reacties. PS. t is misschien een off-topic geval, maar kan hem zelf niet verplaatsen dus.....
Tsja €400, heb voor die van mij toen rond de €800 betaald als ik het goed heb. 400 is me wat te weinig... PS. Eckie er staan meerdere threads over boxen en receivers in xbox hardware, dus dan kan deze er ook nog wel bij.........
Nou dát is dus echt ontzettend makkelijk. Het feit dat de rest het fout doet betekend niet dat jij het ook mag doen. (Damn moet ik me nou echt als basisschool-lerares gaan gedragen?) Het is toch niet zó ontzettend moeilijk om ff 2 keer meer te klikken, naar het goede forum, om zohet forum overzichtelijk en leesbaar te houden?
Gewoon voortaan losse componenten kopen! Heb je dat gezeik van die setjes niet. Kun je gewoon alles individueel vervangen.
He Eckie, het gaat hier om apparatuur die je aansluit op je X-Box dus ik zie het fucking probleem niet.
Het probleem is dat je hier wel degelijk off-topic zit te praten. Het is nl de bedoeling dat je over Xbox Hardware (da's de Xbox zelf) en of gewoon over iets anders Xbox praat... Ik weet niet maar volgens mij gaat het toch écht over je jvc setje en je boxen enzo, en dat je dat óók op je Xbox kan aansluiten is volgens mij bijzaak... Off-topic dus als je het mij vraagt.
Hij kan het NIET op zijn Xbox aansluiten Bijzaak? Wacht maar tot je eens zo'n DD5.1 setje op je Xbox aangesloten hebt, dan zul je wel anders praten... zulk prachtig geluid dat eruit komt...