Dolby 5.1 receiver?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 100%Jean, 2 jun 2002.

1. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb hier thuis een jvc home cinema setje staan, die helaas geen optische ingang heeft:mad:. Nu wil ik dit setje wegdoen en de boxen houden (want daar ben ik echt tevreden over). Weet iemand of je ergens zo'n los systeem kan kopen, met dvd, versterker, eventueel tuner, en dolby 5.1??

Ik heb ook ergens gelezen over zo'n setje van creative, dtt5300, maar volgens mij zitten daar boxen bij, en natuurlijk geen dvd speler:confused:

2. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    De THA-5R ofzo veronderstel ik? Heeft idd geen zo'n ingang :'-(
    Ik zou meteen het volledig setje wegdoen incl. speakers, want zulke speakers zijn meestal specifiek voor het desbetreffende setje gemaakt en geven met een andere versterker waarschijnlijk geen zo'n goede kwaliteit.

Heb je het setje al lang? Misschien kun je teruggaan naar de winkel en ruilen + bijbetalen voor een duurder model (THA-9R of 10R)?
    Die hebben wel optische ingangen geloof ik...

Succes ermee!

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    da weet ik nie precies, je kunt et particulier proberen, kranten en the net enz

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... off-topic??? =(

5. 100%Jean

100%Jean Guest

damn ik heb net mooie standaardjes gemaakt voor mijn boxen, en ik heb het setje toch al een paar maandjes, dus naar de winkel gaan zit er voor mij niet in.

ik kan me alleen niet voorstellen dat deze boxen op andere versterker minder geluid kunnen geven. Is toch hetzelfde als je in je auto jbl boxen aansluit op een pioneer versterker? Zou toch geen hol uit moeten maken?

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2002
  6. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz... Xbox -> DD5.1 geluid -> DD5.1 receiver -> hardware...

Twijfelgeval :cool:

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Eckie performs scan for Xbox
    Searching...
    Searching...
    Searching...
    Xbox not found!

Conclusie: off-topic!

8. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Die standaardjes mag je altijd aan mij geven, kan er wel gebruiken :D

Ik weet niet hoeveel Watt die boxen aankunnen maar dat zal waarschijnlijk niet al te veel zijn... En meeste (afzonderlijke) versterkers leveren (veel) meer vermogen dus dan zou je niet alleen minder goed geluid hebben, maar je zou ze ook nog kunnen "kapot"spelen...

9. 100%Jean

100%Jean Guest

Ja VERDOEME:mad: , dan moet ik het voorlopig maar ff doen met dolby surround. Thanx voor de reacties.

PS. t is misschien een off-topic geval, maar kan hem zelf niet verplaatsen dus.....

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja das waar...
    Tsja als je de volgende keer ff oplet waar je post is mijn doel bereikt. :D

11. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    np

btw misschien is dit interessant?
    Een potentiële koper voor uw setje? ;)

12. 100%Jean

100%Jean Guest

Tsja €400, heb voor die van mij toen rond de €800 betaald als ik het goed heb. 400 is me wat te weinig...

PS. Eckie er staan meerdere threads over boxen en receivers in xbox hardware, dus dan kan deze er ook nog wel bij.........

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nou dát is dus echt ontzettend makkelijk.
    Het feit dat de rest het fout doet betekend niet dat jij het ook mag doen. (Damn moet ik me nou echt als basisschool-lerares gaan gedragen?:confused:)
    Het is toch niet zó ontzettend moeilijk om ff 2 keer meer te klikken, naar het goede forum, om zohet forum overzichtelijk en leesbaar te houden?

14. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voortaan losse componenten kopen! Heb je dat gezeik van die setjes niet. Kun je gewoon alles individueel vervangen.

15. 100%Jean

100%Jean Guest

He Eckie, het gaat hier om apparatuur die je aansluit op je X-Box dus ik zie het fucking probleem niet.

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het probleem is dat je hier wel degelijk off-topic zit te praten. Het is nl de bedoeling dat je over Xbox Hardware (da's de Xbox zelf) en of gewoon over iets anders Xbox praat...
    Ik weet niet maar volgens mij gaat het toch écht over je jvc setje en je boxen enzo, en dat je dat óók op je Xbox kan aansluiten is volgens mij bijzaak...
    Off-topic dus als je het mij vraagt.

17. 100%Jean

100%Jean Guest

whatever.......

18. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan het NIET op zijn Xbox aansluiten :D

Bijzaak? Wacht maar tot je eens zo'n DD5.1 setje op je Xbox aangesloten hebt, dan zul je wel anders praten... zulk prachtig geluid dat eruit komt... :D

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    WHOEAAA

Je snapt de bedoeling! :p

20. 100%Jean

100%Jean Guest

pfff mr. Wannabee-Crew

Deel Deze Pagina